hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > آیین متمرکز جشن تکلیف فرشته های وحدت دختران ماه اهل تشیع وتسنن گلستانی

در قالب طرح ملی «دختران ماه»

آیین متمرکز جشن تکلیف فرشته های وحدت دختران ماه اهل تشیع وتسنن گلستانی

جشن تکلیف ۸۴۰ نفر از دختران تشیع وتسنن تحت حمایت کمیته امداداستان گلستان برگزار شد

جشن تکلیف ۸۴۰ نفر از دختران نو تکلیف تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان باعنوان فرشته های وحدت ، دخترماه و با همکاری آستان قدس رضوی و با حضور دکترجعفری،معاون امور فرهنگی کمیته امداد در جامعه المصطفی العالمیه گرگان برگزار شد.

 عیسی بابایی مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت : یکی از سه رویکرد اصلی این نهاد، توانمندسازی فرهنگی و تربیتی خانواده های تحت حمایت بویژه قشر کودک و نوجوان است .

بابایی درحاشیه برگزاری جشن تکلیف۸۴۰ دختر اهل تشیع و تسنن استان که صبح روز پنجشنبه ۱۷/۱۲/۱۴۰۲ با حضور دکتر جعفری معاون امورفرهنگی کمیته امداد در جامعه المصطفی گرگان برگزار شد، افزود: این جشن فرصتی است تا زمینه ارتقای فکری و معنوی آنها در آستانه ورود به سن تکلیف فراهم شود.

وی خاطر نشان کرد: در این طرح ملی خادم یاران حرم رضوی به همراه گروهی از کارشناسان فرهنگی کمیته امداد از ابتدای ماه مبارک شعبان المعظم  و اعیاد شعبانیه در منزل دختران نو ملکف حضور یافته و در فضایی معنوی و عطرآگین به پرچم مطهر رضوی با اهدای بسته جشن تکلیف شامل یک قواره چادر نماز، جانماز کوچک و بزرگ، مهر و تسبیح، یک جلد کتاب آموزشی و کیف، در حضور خانواده به دخترانی که به سن تکلیف رسیده‌اند اهدا کردند.

بابایی با بیان اینکه دختران دانش‌آموز، آینده‌سازان کشور هستند، تصریح کرد: حجاب دختران در جامعه، سلاحی در برابر دشمن محسوب می‌شود، امیدوارم سرباز واقعی امام زمان (عج) و در آینده الگویی برای تمام زنان جامعه باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی این نهاد با هدف تقویت بنیه اعتقادی و دینی و کاهش آسیب‌های اجتماعی خانواده‌های تحت حمایت اجرا می‌شود، افزود: برگزاری کلاس‌های آموزشی، دوره‌های مشاوره و راهنمایی، مشاوره‌های تحصیلی، کلاس‌های مهارت‌آموزی، کلاس‌های دینی و قرآنی و سایر برنامه‌های فرهنگی این نهاد با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی میان خانواده‌های تحت حمایت این نهاد اجرا می‌شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد