hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > استقلال خوزستان:فیلم داوری را در صورت اشتباه به AFC می فرستیم

استقلال خوزستان:فیلم داوری را در صورت اشتباه به AFC می فرستیم

نجفی: اشتباه کنید به AFC شکایت می‌کنیم تهدید استقلال خوزستان پیش از دیدار با استقلال

باشگاه استقلال خوزستان مدعی است با توجه به شرایط حساس تیم، آنها هیچ اشتباهی را از داوران نمی‌پذیرند و خواهان تمرکز کامل آنها در بازی‌های این تیم هستد.

به گزارش "ورزش سه"، امیدعلی نجفی مدیرعامل استقلال خوزستان در تازه‌ترین صحبت‌هایش با اشاره به بازی حساس این هفته تیمش مقابل استقلال مدعی شد که آنها خواهان اجرای عدالت هستند و در صورتی که اتفاقات دیدارهای اخیر بار دیگر آنها را از هدف‌شان دور کند، چاره‌ای جز شکایت به AFC نخواهند داشت.

مدیرعامل استقلال خوزستان با اشاره به این موضوع گفت: قبل از هر چیز قدردان هواداران فهیم و صبور و مردم فوتبالدوست استان خوزستان هستیم. چنانچه مستحضر هستید این باشگاه سعی در دوری از فضای معمول و کلیشه‌ای تنش و حواشی کنونی در فوتبال ایران داشته و علیرغم شرایط امتیازی که دور از انتظار و اهداف باشگاه و هواداران است، تلاش کردیم که آرامش و ثبات را در بدنه باشگاه حفظ کنیم.

وی ادامه داد: اما کسانی که علاقمند به فوتبال هستند به کیفیت و نمایش فوتبالی مناسب تیم اذعان دارند. علیرغم صبوری و پذیرش این نکته که اشتباهات داوری و سایر عوامل نیز جزوی از فوتبال است اما معتقدیم که بخش عمده‌ای از این موضوعات ناشی از اشتباهات و قصور داوری و برنامه‌ریزی متولی فوتبال می‌باشد!

مدیرعامل استقلال خوزستان با اشاره به گلایه و اعتراض هواداران این باشگاه نسبت به این موضوع گفت: همه ذی‌نفعان باشگاه استقلال خوزستان از جمله هواداران و پیشکسوتان فوتبال استان و حتی در سطح ملی، دلسوزانه به این رفتارها و این برخوردها معترض بودند و ما به عنوان امانت‌دار ملزم به پیگیری حقوق ضایع شده این باشگاه هستیم. لذا همانطور که در اجرای الزامات صادره از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تلاش کردیم، احقاق حق باشگاه را نیز لازم می‌دانیم. از این رو چنانچه اشتباهات فاحش و تاثیرگذار مشابه دیدارهای گذشته ما برابر تیم‌های تراکتور (رفت و برگشت)، بازی رفت با استقلال تهران، پیکان، ذوب آهن و گل گهر که کاملا روی نتیجه بازی تاثیرگذار بوده، تکرار شود و از سویی شاهد این باشیم که هیچ ‌توجه و پاسخگویی نسبت به اعتراضات صورت نپذیرد اما محرومیت‌ها و جرایم مالی تحمیل شده ادامه‌دار باشد، اعلام می‌کنیم از این پس ضمن احترام به همه فرآیندهای ارکان بالادستی هیئت و فدراسیون فوتبال، به منظور احقاق حقوق تضییع شده باشگاه، با توجه به جمع آوری و ارسال فیلم مسابقات به دپارتمان نظارتی AFC اقدام خواهیم کرد.

نجفی با اعلام این موضوع که بارها اعتراض خود را نسبت به اتفاقات عجیب و اشتباهات تاثیرگذار را به مراجع فوتبال اعم از سازمان لیگ، کمیته داوران و فدراسیون اعلام کرده و این مسئله بی‌پاسخ مانده اینطور به صحبت‌های گلایه‌آمیز و همراه با تهدید خود پایان داد: لذا از آن جایی که تا کنون راجع به اعتراضات گذشته‌مان و اصلاح این روند از دپارتمان داوری و سازمان لیگ و فدراسیون اثر مثبتی ندیدیم، ضمن آرزوی سلامتی برای همه این عزیزان به خصوص آقای تاج، امیدواریم ریاست محترمه سازمان لیگ توجه لازم را نسبت به اعتراضات و درخواست‌های ما داشته باشند تا ماجرا بعد دیگری پیدا نکند.

منبع: khanefootball-51548

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد