hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > علمی > ژاکت از محصول جدید «هیرو باکس» رونمایی کرد

ژاکت از محصول جدید «هیرو باکس» رونمایی کرد

اولین نشست خبری ژاکت با موضوع معرفی هیروباکس محصول جدید ژاکت و رونمایی از ژاکت نکست در روز سه‌شنبه ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۲ با حضور جمعی از فعالان رسانه و مدیران اکوسیستم استارتاپی و فعالان و اینفلوئنسرهای تخصصی این حوزه برگزار شد.

 سه‌شنبه‌ ۱۵ اسفند۱۴۰۲  نشست خبری ژاکت با حضور وحید بهرامیان مدیرعامل و امیر عصاری، مدیر توسعه کسب و کار و عضو هیئت مدیره این مجموعه برگزار شد.در این نشست خبری «ژاکت نکست» از محصول جدید خود با نام «هیرو باکس» که با استفاده از آن می‌توان به منابع فایل‌های گرافیکی دنیا دسترسی داشت، رونمایی کرد.

در بخش اول نشست خبری وحید بهرامیان مدیرعامل ژاکت به بررسی روند رشد این شرکت از سال ۱۳۹۳ تا ۱۴۰۲ پرداخت و با نگاهی به  مجموعه به آینده کسب‌و‌کار و بیان چشم‌انداز خود که داشتن سهم بیشتر بازار از محصولات دیجیتال است اشاره کرد.

​​​​ در بخش دوم نشست خبری امیر عصاری مدیر توسعه کسب و کار ژاکت به معرفی «ژاکت نکست» و چگونگی قرارگیری در مسیر ایده‌ها و کسب و کارهای مختلف، جهت توسعه بازار ژاکت پرداخت و در این بین به دو محصول «کپی بن» و «هیروباکس» که خروجی توسعه‌ها و سرمایه گذاری ژاکت در این دو سال بوده است اشاره کرد.

کپی‌ بن یک سرویس کاملا آنلاین یون کیوب انکدر (ioncube encoder) جهت رمزنگاری کدهای توسعه داده‌شده برنامه‌نویسان است که بیشتر با رویکرد پاسخ به نیاز توسعه دهندگان ژاکت فعالیت می‌کند.

هیروباکس با ارزش گذاری ۸میلیارد تومانی به ژاکت پیوسته است

 امیر عصاری در خصوص نحوه جذب سرمایه هیروباکس گفت: «ژاکت پس از موفقیت خود در راه‌اندازی مارکت پلیس محصولات مبتنی بر وب، به دنبال راه‌اندازی بستری برای طراحان دیجیتال بود که از این رو دومین رسالت واحد “ژاکت نکست” راه‌اندازی یا سرمایه‌گذاری در این حوزه انتخاب شد که در بین بررسی سرویس‌های مختلف، پلتفرم هیروباکس که در سال ۱۴۰۱ راه‌اندازی شده بود مورد توجه قرار گرفت و بعد از بررسی‌های دقیق و مذاکره با فاندرهای اصلی این محصول، پیشنهاد سرمایه‌گذاری و توسعه محصول از سمت دپارتمان ژاکت نکست ارائه گردید و در نهایت هیروباکس، با ارزش گذاری ۸ میلیارد تومانی به مجموعه ژاکت پیوست.»

وی در ادامه گفت: «در طی ۶ ماه فعالیت هیروباکس از زمان سرمایه گذاری ژاکت، مدل درآمدی این کسب و کار اصلاح شده، و سرویس‌های جدیدی به هیروباکس اضافه گردید و کانال‌های بازاریابی آن ایجاد و رشد داده شد. پیرو این اقدامات برند هیروباکس موفق شد طی این مدت نفوذ خوبی در جامعه هدف خود داشته باشد و بیش از ۱۳،۰۰۰ کاربر فعال را به محصول خود جذب کند.»

ژاکت نکست، بازوی سرمایه‌گذاری ژاکت

هم اکنون دپارتمان ژاکت نکست به عنوان بازوی سرمایه‌گذاری مجموعه ژاکت پتانسیل لازم برای پذیرش ایده‌های قابل سرمایه‌گذاری در حوزه‌‌های وردپرس، سوشال کامرس، هوش مصنوعی، فین تک، سامانه معاملاتی و… را دارد. این مجموعه در دو مرحله بذری (Seed-Stage) و مرحله اولیه (Early-Stage) اقدام به سرمایه‌گذاری می‌کند.

 

منبع: sharghdaily-922048

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد