hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > آمار هولناک خود‌کشی در بین تهرانی‌ها؛ ۶۰ درصد خودکشی‌ها مربوط به افراد ۳۰ تا ۵۰ سال است!

آمار هولناک خود‌کشی در بین تهرانی‌ها؛ ۶۰ درصد خودکشی‌ها مربوط به افراد ۳۰ تا ۵۰ سال است!

یک جامعه‌شناس گفت: 80 درصد خودکشی‌های کشور تا سال 1390، مربوط به افراد زیر 30 تا 35 سال و در سال 1400، 60 درصد خودکشی‌ها در کشور مربوط به افراد بین 30 تا 50 سال بود.

اردشیر بهرامی، جامعه‌‌شناس و پژوهشگر این سوال را مطرح می‌‌کند چه اتفاقی افتاده که شهری مانند چهاردانگه و اسلامشهر آمارهای بالایی در زمینه خودکشی دارند؟

به گزاشر هم میهن، او گفت: استان‌های ایلام، لرستان، کرمانشاه و خوزستان می‌توانند به‌عنوان کانون‌های اصلی خودکشی در دنیا شناخته ‌شوند؛ شهرهایی که در انزوای جغرافیایی قرار گرفته‌اند، شاخص‌های توسعه‌شان در پایین‌ترین سطح قرار دارد و بالاترین آمار مهاجرفرستی، بیکاری و فقر را دارند.

او یادآور شد: شهرهای استان تهران مثل ملارد، قدس، رباط‌کریم، شهریار، قرچک، ورامین، پیشوا و پاکدشت هم آمارهای بالایی در زمینه خودکشی دارند.

بهرامی گفت: در نشست هم‌اندیشی درباره بحران خودکشی کودکان و نوجوانان اعلام شد، 80 درصد خودکشی‌های کشور تا سال 1390، مربوط به افراد زیر 30 تا 35 سال و در سال 1400، 60 درصد خودکشی‌ها در کشور مربوط به افراد بین 30 تا 50 سال بود.

 

منبع: etemadonline-653790

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد