hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > برنامه ایران خودرو برای متقاضیان دنا پلاس لو رفت/ پیشنهاد جدید برای دریافت این محصول

برنامه ایران خودرو برای متقاضیان دنا پلاس لو رفت/ پیشنهاد جدید برای دریافت این محصول

اقتصادنیوز: شرکت ایران خودرو به دنبال جلب نظر متقاضیان دریافت دناپلاس توربو شارژ و گیربکس دستی با سه محصول دیگر است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، ایران خودرو قصد دارد تا ثبت نام کنندگان برای دنا پلاس با موتور توربو شارژ و گیربکس دستی را قانع کنند تا به جای خودروی مورد نظر خود یکی از سه خودروی دنا با گیربکس ۶ سرعته دستی و موتور EF7P، تارا با گیربکس دستی V1P و سورن با موتور XU7P را به عنوان خودروی جایگزین بپذیرند.

تارا با گیربکس دستی V1P و سورن پلاس با موتور XU7P به صورت فروش فوق العاده (تحویل ۹۰ روزه) واگذار می شود. قیمت فروش فوق العاده دو خودروی یاد شده به ترتیب حدود ۵۸۰ میلیون تومان و حول و حوش ۴۶۰ میلیون تومان است.

خبر مرتبط
شمارش معکوس آغاز شد/ خودروی جذاب آلمانی به ایران رسید
شمارش معکوس آغاز شد/ خودروی جذاب آلمانی به ایران رسید

اقتصادنیوز: خودروهای برقی به تدریج به کشور وارد می شوند. محصول برقی برند آئودی نیز در ایران توسط شرکت وارد کننده رونمایی شد.

البته هر دو خودرو به صورت پیش فروش هم واگذار می شوند.

سورن پلاس با موتور XU7P از سوی ایران خودرویی ها در دو بازه زمانی تیر ۱۴۰۳ و همچنین مرداد سال آینده به متقاضیان دنا دستی با موتور توربو شارژ وا گذار می شود. پیش پرداخت سورن برای تحویل در تیر سال آینده حدود ۲۳۰ میلیون تومان (۵۰ درصد قیمت فعلی این خودرو) و برای تحویل در مرداد ۱۴۰۳ حول و حوش ۲۰۶ میلیون تومان (۴۵ درصد قیمت فعلی این خودرو) است.

سورن پلاس با موتور XU7P چه در فروش فوق العاده و چه در پیش فروش با سه رنگ سفید، مشکی آبنوس و خاکستری متالیک در دسترس متقاضیان قرار دارد.

تارا با گیربکس دستی V1P نیز به صورت پیش فروش واگذار می شود. آبی های جاده مخصوص دو بازه زمانی مرداد و شهریور ۱۴۰۳ را برای واگذاری این خودروی جایگزین در نظر گرفتند.  

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر «متقاضیان دنا با این خبر دو دسته شدند / سایه محصولات دیگر ایران خودرو روی سر دنا سنگینی می کند» بخوانید.

منبع: eghtesadnews-632778

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد