hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > نامزد مستقل حضور در انتخابات هستم/مقابل تخلفات روسای قبلی ایستادم

نامزد مستقل حضور در انتخابات هستم/مقابل تخلفات روسای قبلی ایستادم

دبیر سابق فدارسیون سوارکاری که نامزد حضور در انتخابات این فدراسیون است با تاکید بر این که کاندیدای مستقل است گفت: وابستگی به شخص خاصی ندارم و حتی مقابل تخلف روسای قبل هم ایستادم.

به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین؛انتخابات فدراسیون سوارکاری در شرایطی برگزار خواهد شد که برخی گزینه ها در تلاش برای تخریب رقیبان هستند تا شاید از این طریق بتوانند آرای اعضای مجمع را به سود خود کنند. یکی از نامزدهایی که مورد هجمه غیرحرفه ای رقبا قرار گرفته، محمد کاظمیان دبیر این فدراسیون است که نزدیک به دو دهه سابقه فعالیت در سوارکاری را دارد.

در گزارش مهر آمده است: کاظمیان با اشاره به حضور در انتخابات پیش روی فدراسیون سوارکاری گفت: «پس از سال ها حضور در فدراسیون حالا احساس می کنم که مدیون این رشته و ورزشکارانش هستم.باید دینی که دارم را ادا کنم و به همین دلیل تصمیم گرفتم تا در انتخابات شرکت کنم.»

وی در پاسخ به این پرسش که خیلی ها شما را وابسته به روسای قبلی فدراسیون و خاندان بعضی از اشخاص سیاسی در کشور می دانند، گفت: «اتفاقا بنده نه تنها به عنوان کاندیدای مستقل وارد انتخابات شده ام بلکه اولین نفری بودم که مقابل روسای قبلی و تخلفات ایستادم. امیدوارم بهترین اتفاق های ممکن برای سوارکاری بیفتد.این رشته واقعا مغفول مانده و در سال های اخیر حاشیه های زیادی را تحمل کرده است.حاشیه هایی که خیلی از آنها را افرادی بیرون از فدراسیون رقم زدند.افرادی که فقط دنبال منافع شخصی بودند و به تنها چیزی که فکر نمی کردند سوارکاری و اسب بود.»

دبیر سابق فدراسیون سوارکاری با اشاره به اهمیت این فدراسیون گفت: فدراسیون سوارکاری یکی از مهمترین فدراسیونهاست که در میان فدراسیونهای ورزشی شاید چندان دیده نشود اما اهمیت بالایی دارد و در میان کشورهای خارجی به ویژه منطقه بسیار مهم است. کشورهای منطقه روی اسب و سوارکاری سرمایه گذاری وسیعی انجام داده اند و باید برای حفظ جایگاه تلاش کرد و برنامه ویژه ای داشت.

کاندیدای ریاست فدراسیون سوارکاری با اشاره به اهمیت ارتباطات بین المللی گفت: در مسیر موفقیت، ارتباطات بین المللی بسیار مهم است. بنده زمانی که در فدراسیون بودم، رییس فدراسیون جهانی را برای نخستین بار به ایران دعوت کردیم و این حضور تاثیرات بشیار ویژه ای داشت. ارتباطات با تشکیلات جهانی کماکان در برنامه ما قرار دارد و می توانیم از آن در راستای پیشبرد اهدافمان استفاده کنیم.

کاظمیان همچنین به نقش مهم هیات های استانی اشاره کرد و گفت: هیات های استانی بازوان اصلی فدراسیون هستند و نقش کلیدی برای اجرای برنامه ها دارند. هیچ فدراسیونی بدون کمک و استفاده موثر از هیات ها نمی تواند موفق باشد. قطعا در فدراسیون آینده حضور هیات ها در اداره سوارکاری پررنگتر خواهد شد.

کاظمیان در پایان گفت:« از کیومرث هاشمی که نگاه ویژه ای به سوارکاری دارد تشکر می کنم. تغییرات از وقتی که ایشان آمده محسوس بوده است.انتخاب هایی هم که در این مدت کرده اند نشان می دهد که ورزش مملکت دارد روی ریل درست اش می افتد. قطعا این نگاه، سوارکاری را هم معطوف خودش خواهد کرد و حتم دارم که اتفاق‌های خوبی برای این رشته ورزشی خواهد افتاد.»

251 251

منبع: khabaronline-1881090

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد