hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > خلق حماسه ای ماندگار و مردمی در انتخابات، قدردانی از عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات

خلق حماسه ای ماندگار و مردمی در انتخابات، قدردانی از عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و رئیس ستاد انتخابات استان در جلسه هماهنگی تجلیل از عوامل برگزاری انتخابات با حضور معاونین سیاسی فرمانداری‌ها اظهار داشت:برگزاری موفق انتخابات حاصل تلاش و پشتکار دل‌سوزانه و جهادی همه عوامل و دست‌اندرکاران بوده است. 

سیدعلی مهاجر افزود: با وجود جنگ روانی و رسانه‌ای دشمن و نارضایتی‌های اقتصادی، مردم بصیر و موقعیت‌شناس گلستان با حضور پرشور خود پای صندوق‌های رای، رتبه پنجم کشور را به‌خود اختصاص دادند.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان بیان کرد: علیرغم چالش‌ها و سنگ‌اندازی‌هایی که در مسیر انتخابات وجود داشت با همت همه اعضا و دست‌اندرکاران انتخابات، صادقانه و بی‌طرف ماموریت مهم انتخابات را با موفقیت پشت سر گذاشتیم.
رئیس ستاد انتخابات استان گفت: انتخابات درس‌های مهمی برای ما داشت، از نقاط قوتی که موجب کسب رتبه‌های برتر استان در کشور شد تا نقاط ضعفی که با رفع آن‌ها در آینده، انتخابات بهتری می‌تواند رقم بخورد.
وی تصریح کرد: لازم است با مرور فرایند انتخابات و با ثبت و ضبط همه نقاط قوت و ضعف آن در سطح استان و شهرستان‌ها، برای دوره‌های بعد و احیانا کسانی که مسئولیت برگزاری انتخابات را به‌عهده خواهند گرفت محل رجوع قرار دهیم تا در آینده انتخابات‌های بهتری برگزار شود.
 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان اظهار کرد: قطعا موفقیت‌هایی که انتخابات استان در سطح کشور به‌دست آورد حاصل تلاش و پشتکار دل‌سوزانه و جهادی همه عوامل دست‌اندرکار بوده است، لذا تشکر و قدردانی از آن‌ها به نحو شایسه را وظیفه خود می‌دانیم. 
 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد