hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > خرید بهترین بیمه عمر از بیمه تایم

خرید بهترین بیمه عمر از بیمه تایم

بیمه تایم یک سرویس خدمات بیمه ایی با پشتوانه بهترین کارشناسان متخصص صنعت بیمه هست و با توجه به همکاری نزدیک با همه شرکت های بیمه و دسترسی به اطلاعات مهم آنها از شرایط و پوشش های  شرکت های بیمه و با هدف احترام به حقوق بیمه گزاران بهترین بیمه عمر را پیشنهاد می دهد. مدت بیمه نامه های عمر چندین ساله هست و همین موضوع انتخاب شرکت بیمه و تعهدات درست در همان شرکت را مهم می نماید. با این شرایط و آگاهی کامل از موارد تعهدات هر شرکت و مقایسه درست کمک شایانی را می نماید . بیمه تایم با این رسالت اقشار مردم را برای انتخاب بهترین و کاملترین تعهدات همراهی می نماید.

 

بیمه تایم یک پلتفرم آنلاین خرید بیمه، مقایسه و استعلام بیمه می باشد. اما معتقد است که خرید خدمات بیمه مخصوصا خرید بیمه عمر نیازمند به پشتیبانی و همراهی با بیمه گزار دارد و در طول مدت بیمه همراهی موثری با بیمه گزارانش دارد و همین وجه تمایز این کارگزاری بیمه مرکزی با دیگر رقبایش می باشد.

بیمه تایم چیست؟

بیمه تایم کارگزاری بیمه مرکزی می باشد و با سال ها تجربه مدیران این کارگزاری ، پشتوانه و همراهی یک تیم حرفه ایی می تواند با مشاوره و ارزشیابی شرایط افراد و دسترس داشتن تمامی پوشش های شرکت های بیمه ، بهترین بیمه را برای قشر بیشتری از بیمه گزاران ارایه نماید. و تمامی بیمه گزاران در سراسر کشور به راحتی بتوانند در طی خرید بیمه نامه از این خدمات بهرمند گردند.

چگونه می توان از خدمات بیمه تایم استفاده کرد؟

حالت های مختلفی برای دسترسی به خدمات بیمه تایم وجود دارد شما می توانید وارد سایت بیمه تایم و صفحه بیمه عمر گردید و با وارد کردن اطلاعات خواسته شده نسبت به ثبت درخواست و تکمیل عضویت اقدام نمایید و یا می توانید با ثبت اطلاعات تماس خود در سایت  منتظر تماس همکاران ما در اسرع وقت باشید تا شما را برای انتخاب شرکت بیمه و شرایط بیمه راهنمایی و در تکمیل عضویت کمک نمایند همچنین می توانید با شماره  02188243828 ارتباط برقرار نمایید و خدمات کارشناسان ما در ساعات اداری برای خرید بهترین بیمه عمر استفاده نمایید.

خرید آنلاین از بیمه تایم

 

برای خرید بهترین بیمه عمر بیمه تایم برای سهولت در خرید همه موارد را رعایت نموده است و شما می توانید به راحتی با ثبت نام در سایت بیمه تایم به آدرس bimetime.com   از سرویس مناسب در خرید بیمه نامه خود استفاده نمایید. گفتنی است که شما می توانید در تمامی رشته های بیمه ایی از جمله بیمه بدنه ، ثالث ، بیمه مسئولیت ، بیمه باربری و بیمه آتش سوزی ، بیمه تکمیلی و ... با ورود به وب سایت بیمه تایم از استعلام و مقایسه و خرید یک بیمه مناسب استفاده نمایید و در مدت بیمه  پشتیبانی تیم کارشناسان متخصص ما را داشته باشید.

 

 

منبع: sharghdaily-921799

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد