hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > آماده‌سازی 911 مدرسه برای میزبانی مسافران نورزی در فارس

آماده‌سازی 911 مدرسه برای میزبانی مسافران نورزی در فارس

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش فارس برای سفرهای نوروز 1403 و میزبانی از مسافران در این استان 911 مدرسه آماده و تجهیز خواهد شد.

فرشید قاسمی در جلسه ستاداسکان میهمانان نوروزی آموزش و پرورش فارس، گفت: در فرآیند اسکان مسافرین نوروزی باید به گونه ای تلاش کنیم که انتظارات مسافران در حوزه های مختلف برآورده شود.

وی افزود: همه مراحل اسکان اعم از تعیین شرح وظایف، کنترل کیفیت، راه‌اندازی سامانه اسکان، تورهای شیرازگردی، برنامه‌های ورزشی ویژه مسافران، نقشه راه، راه‌اندازی اپلیکیشن‌های راهنما و...، برنامه‌ریزی شود.

قاسمی با تاکید براینکه حفظ حرمت ماه رمضان و رعایت حجاب دو اصل مهم در پذیرش میهمانان باشد، اضافه کرد: مهم نیست بیشترین پذیرش را داشته باشیم بلکه مهم آن است که خدمات را با کیفیت بیشتری به مسافران ارائه دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس، خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی لحظه‌ای از وضعیت محل‌های اسکان، آمار و ارقام مسافران، آب و هوا، امکانات و ...، به ناظرین بر فرآیند اسکان باید جزو برنامه‌ها باشد.

وی با بیان اینکه ۷۵۸۴ کلاس در ۹۱۱ مدرسه در ۵۲ منطقه فارس میزبان مسافران نوروزی سال ۱۴۰۳ خواهند بود، گفت: از این تعداد ۴۲۵ مدرسه درچهار ناحیه شیراز قرار دارد.

قاسمی ادامه داد: تجهیز نمازخانه مدارس طرح اسکان، پخش اذان از بلند گوی مدرسه و سایر برنامه های معنوی و فرهنگی در دستور ستاد اسکان قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به اینکه موضوع بیمه، حضور پزشک و امکانات درمانی در محل‌های اسکان از مواردیست که با جدیت پیگیری می‌شود، ادامه داد: مانور اسکان نوروزی روز پنجشنبه ۲۵ اسفندماه اجرا می‌شود.

در این جلسه مباحثی پیرامون ایمنی ساختمان‌های میزبان مسافرین نوروزی، تمهیدات لازمه در خصوص شرایطی که ممکن است با قطعی آب و برق و گاز در محل های اسکان مواجه شویم، امنیت پایدار،عدم پذیرش افراد فاقد مدارک در اسکان فرهنگیان، استفاده از نیروهای دارای اخلاق نیکو در ستادهای پذیرش و اسکان، تهیه و توزیع بسته های فرهنگی بین مسافران نوروزی، تشکیل تیم تاسیساتی در هر منطقه و ...، مطرح شد.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد