hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > عزت نفس بالای علی چینی:از خدا می‌خواهم بیماری هیچکس را نبینم

عزت نفس بالای علی چینی:از خدا می‌خواهم بیماری هیچکس را نبینم

خداوند کمک می‌کند تا جلو برویم، ما هم می‌رویم؛ علی چینی: از خدا می‌خواهم بیماری هیچکس را نبینم

علی چینی، ستاره سابق استقلال، مدتی است که با بیماری دست و پنجه نرم می‌کند.
به گزارش "ورزش سه"، علی چینی با چهره خاص خودش همیشه برای علاقه‌مندان فوتبال در دهه هفتاد یک بازیکن محبوب و سرشناس بود و عملکردش موجب می‌شد تا قاب‌های تلویزیون با توجه به اندازه‌اش برای به نمایش کشیده توانایی فنی او کوچک باشد. علی چینی حالا مدتی است که درگیر بیماری شده که این موضوع باعث شد تا با برنامه تلویزیونی فوتبال برتر گفت‌وگو داشته باشد.

او درباره بیماری خود گفت: یکی- دو سالی است که من در زندگی نوسانات دارم و در بیماری که از شانزده سال پیش داشتم و پیوند کلیه کردم، دو سالی می‌شود که با مشکل همراه شده است. اکنون ۳۰ درصد کلیه من کار می‌کند و خسته کننده شده که حالا درخواست پیوند دوم را دارم. کارهایش را پیگیری می‌کنیم تا ببینیم خداوند چه می‌خواهد.

او ادامه داد: از بحث هزینه هم اکنون، ۶۰ درصد تورم به مسائل پزشکی و دارویی خورده که کار ما را سخت کرده؛ من دو سال و نیم است که اجازه فعالیت ندارم و درآمد دیگری هم ندارم. خداوند فعلا کمک می‌کند که برویم جلو و می‌رویم.

این ستاره محبوب خاطرنشان کرد: تشکر می‌کنم از خانواده حجازی، آتیلای عزیزم و امیرخان قلعه‌نویی که جویای احوالم بودند. قول‌هایی هم دادند که ان‌شاءالله در پیوند کنار ما هستند.

در پایان نیز او تاکید کرد: توکل ما همیشه به خدا بوده و او را هیچوقت از یاد نمی‌بریم. نون و نمک را می‌فهمیم و این بزرگترین درسی است که پدرم به من یاد داده است. توقعی ندارم و تنها از خدا می‌خواهم که بیماری هیچکس را نبینم.

 

منبع: khanefootball-51506

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد