hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > دانشجویان فارس با بُشری به پیشواز رمضان می‌روند

دانشجویان فارس با بُشری به پیشواز رمضان می‌روند

مدیر قرآن و عترت بسیج دانشجویی فارس با ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، از اجرای دوره مجازی طرح بُشری به همین مناسبت در این استان خبر داد.

سید ساجد هاشمی امروز در جلسه قرارگاه قرآنی نور استان فارس گفت: مرکز قرآن و عترت بسیج دانشجویی استان فارس با ثبت نام بالغ بر 450 نفر از دانشجویان و علاقمندان به یادگیری قرائت قرآن در ویژه برنامه دوره مجازی طرح بُشری به استقبال ماه مبارک رمضان می رود.

وی افزود: در سری سوم از برگزاری این دوره مجازی، قریب به چهل نفر از مربیان طرح بُشری که مستقیما توسط اساتید مرکز آموزش های نوین قرآنِ معاونت قرآن و عترتِ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آموزش دیده اند، به ترویج قرآن و فرهنگ قرآنی همت می گمارند.

هاشمی گفت: دوره آموزش نوین قرآن کریم که توسط مرحوم عبدالرضا صدیق (مبدع آن) به نام طرح بُشری نامگذاری شده، به آموزش روانخوانی و تجوید قرآن به شیوه ای نوین و متفاوت از آموزش های رایج قرآن پرداخته است.

مدیر مرکز قرآن و عترت ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس ادامه داد: این طرح با آموزش قرآن به سبک رسول اکرم (ص)، به ساده سازی آموزش قرائت قرآن کریم می پردازد.

هاسمی با بیان اینکه ثبت نام در این دوره های مجازی رایگان است، گفت: شرکت دانشجویان در این دوره به همراه امتیازات ویژه برای آن ها بوده و به شرکت کنندگان گواهینامه پایان دوره اعطا می شود.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد