hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تعیین تکلیف هزینه سرویس مدارس تا دو هفته آینده

تعیین تکلیف هزینه سرویس مدارس تا دو هفته آینده

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: تکلیف هزینه سرویس مدارس تا دو هفته آینده مشخص خواهد شد.

هادی منوچهری، درباره مطالبات رانندگان و همشهریان نسبت به پرداخت و یا بازگشت هزینه سرویس مدارس، اظهار کرد: در صورت بازگشایی مدارس هزینه‌هایی که والدین پرداخت کرده‌اند باید در شرکت حمل و نقل مربوطه نگهداری و به رانندگان پرداخته شود.

وی افزود: در صورتی که مدارس به صورت قطعی و با اعلام رسمی ستاد کرونا کشور و وزارت آموزش و پرورش تعطیل شد، در کارگروه ماده ۱۸ تصمیم گیری خواهد شد و نسبت به مطالبات والدین اقدامات لازم انجام می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: رانندگان سرویس مدارس بر اساس قرارداد منعقد شده نسبت به روزهایی که سرویس انجام داده‌اند، هزینه دریافت می‌کنند، بنابراین مطالبات آنها در ازای روزهایی که سرویس‌دهی انجام می‌دهند، محاسبه و الباقی باید به والدین برگشت داده خواهد شد.

وی تاکید کرد: رانندگان تاکسی تا زمان تعیین تکلیف کرایه نفر چهارم به هیچ عنوان حق دریافت مبلغ اضافی از مسافران خود را ندارند تا موضوع در مسیر قانونی خود به نتیجه برسد.

منوچهری با اشاره به توزیع ماسک و دستکش بین رانندگان تاکسی شهر، ادامه داد: کیفیت و ماهیت ماسک و دستکش توزیع شده، توسط دانشگاه علوم پزشکی تأیید شده است.

وی افزود: ماسک‌های قابل شست و شو، مواد ضدعفونی کننده و بروشورهای آموزشی در بین بیش از ۹۰ درصد ناوگان تاکسیرانی شهر توسط سازمان تاکسیرانی توزیع شده است.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد