hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > نجات ۶۳ زن باردار گرفتار در سیل سیستان و بلوچستان

نجات ۶۳ زن باردار گرفتار در سیل سیستان و بلوچستان

۶۳ مادر باردار گرفتار در سیل سیستان و بلوچستان به منطقه امن منتقل شدند.

به گزارش شبکه شرق، بارندگی‌های شدید، طغیان رودخانه‌ها و وقوع سیل در چند روز اخیر، راه ارتباطی چندین مسیر اصلی، فرعی و روستایی در جنوب سیستان و بلوچستان را بسته است.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی چابهار گفت: ۶۳ مادر باردار پرخطر که در مناطق سیلابی سکونت داشتند، به مکان‌های امن منتقل شدند و تحت مراقبت هستند.

ایرج ضاربان، سرپرست دانشکده علوم پزشکی چابهار در ستاد بحران منطقه اظهار کرد: با توجه به اهمیت سلامت مادران باردار منطقه، شناسایی مادران باردار ساکن در مناطق پر‌خطر انجام گرفته و توسط کارکنان مراکز خدمات جامع سلامت این مادران به مناطق امن منتقل شدند.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی چابهار بیان کرد: همچنین ۱۴ مادر باردار پرخطر که به علت بسته بودن مسیرهای ارتباطی در شرایط بحرانی بودند، با اعزام پزشک، ماما و تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ و همچنین همکاری مردم محلی منطقه از مناطق بحرانی خارج‌شده نجات یافتند.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی چابهار ادامه داد: از همکاری مجموعه ارتش و سپاه پاسداران در اعزام بالگرد به‌منظور جابه‌جایی بیماران گرفتار در مناطق سیلابی قدردانی می‌شود.

بارندگی‌های شدید و طغیان رودخانه‌ها در چند روز اخیر راه ارتباطی چندین مسیر اصلی، فرعی و روستایی در جنوب سیستان و بلوچستان را بسته است که بازگشایی مسیرها از ابتدای شروع سیلاب در این مناطق آغاز شد و راهداران در تلاش هستند تا هرچه سریع‌تر راه‌های ارتباطی بازگشایی شود.

منبع: sharghdaily-921602

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد