hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > رشد ۴۱ درصدی واگذاری انشعاب آب و فاضلاب در فارس

مدیرعامل آبفا فارس:

رشد ۴۱ درصدی واگذاری انشعاب آب و فاضلاب در فارس

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس گفت: در ۱۱ ماه گذشته بالغ بر ۲۴ هزار فقره انشعاب آب و فاضلاب به متقاضیان شهری و روستایی استان واگذار شده که به طور میانگین نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ رشد ۴۱ درصدی داشته است.

علی‌جان صادق‌پور با بیان اینکه با توسعه شهرها و روستاها، واگذاری انشعاب آب و فاضلاب افزایش می یابد، گفت: در ۱۱ ماه گذشته از سال جاری، بالغ بر ۲۱ هزار فقره انشعاب آب به متقاضیان جدید واگذار شده است که از این تعداد ۶ هزار و۶۰۰ فقره در روستاها و ۱۴ هزار و ۴۰۰ فقره نیز در شهرهای استان بوده است.

او در خصوص رشد آمار واگذاری انشعاب آب به متقاضیان جدید نسبت به مدت مشابه در سال گذشته نیز گفت: این تعداد مجموعا نسبت به مدت مشابه در سال ۱۴۰۱ رشدی ۴۱درصدی داشته است.

صادق‌پور افزود: در همین راستا بالاترین واگذاری انشعاب آب در میان شهرستان های استان مربوط به شهرستان مرودشت با یک هزار و ۴۵۱ فقره انشعاب و کمترین واگذاری نیز در شهرستان جویم با ۱۲۶ فقره واگذاری بوده است.

به گفته مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس در بخش خدمات جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب نیز تعداد انشعاب فاضلاب واگذار شده در ۱۱ ماه گذشته ۳ هزار و ۶ فقره بوده است که بالاترین واگذاری انشعاب در میان شهرهای منتفع از خدمات فاضلاب مربوط به شهر آباده با یک هزار و ۲۷ فقره و کمترین واگذاری نیز در شهر داراب با ۲۰ فقره بوده است.

صادق پور اظهار کرد: ارائه ی این خدمات در مقایسه با ۱۱ ماهه سال ۱۴۰۱ رشدی ۴۱ درصدی را نشان می دهد.

به گزارش رویدادایران، در حال حاضر ساکنان ۴ روستا و ۸ شهر استان فارس ازخدمات جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب منتفع هستند.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد