hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > آتش‌سوزی گسترده کارگاه تولید کارتن و مقوا در تهرانپارس

آتش‌سوزی گسترده کارگاه تولید کارتن و مقوا در تهرانپارس

جزییات حادثه آتش‌سوزی یک کارگاه تولید کارتن و مقوا در تهرانپارس تهران اعلام شد.

به گزارش شبکه شرق، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران جزییات حادثه حریق یک کارگاه تولید کارتن و مقوا در تهرانپارس را تشریح کرد.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از حریق یک کارگاه تولید کارتن و مقوا در تهرانپارس خیابان احسان ساعت ۲۳:۵۳ دقیقه شب گذشته «شنبه، دوازدهم اسفند ماه» خبر داد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران افزود: چهار ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروی حامل تجهیزات، در مدت زمان سه دقیقه به محل آتش‌سوزی اعزام شد.

ملکی گفت: با حضور نیروهای آتش نشانی یک سوله ۳۵۰ متری با سقف شیروانی که محلی برای تولید و بخش زیادی از آن انبار و محل نگهداری کارتن‌ها بوده طعمه حریق شده است.

او ادامه داد: تقریباً قسمت‌های مختلف این کارگاه دچار آتش سوزی شده بود؛ همچنین آتش بسیار شعله‌ور شده بود. همچنین در کنار انبار یک ساختمان مسکونی و یک مغازه وجود داشت که آتش در حال سرایت به آن‌ها بود اما آتش‌نشان‌ها ایمن‌سازی‌های لازم را انجام دادند و از گسترش آتش جلوگیری کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران بیان داشت: عملیات خاموش کردن آتش حدوداً سه ساعت به طول انجامید اما با توجه به اینکه حجم زیادی اجناس در داخل انبار وجود داشت و کارتن هم درون‌سوز و کند سوز است باید تمام این کارتن‌ها جابه‌جا و به بیرون منتقل می‌شد.

ملکی در نهایت گفت: بعد از جابه‌جایی کارتن‌ها، آتش‌نشان‌ها عملیات لکه‌گیری را آغاز کردند و خوشبختانه در این حادثه، مورد مصدومیت و تلفات جانی وجود نداشته است.

منبع: sharghdaily-921368

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد