hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > از محکومیت یک قاچاقچی تا کشف اسانس‌های قاچاق در فارس

مدیرکل تعزیرات فارس تشریح کرد:

از محکومیت یک قاچاقچی تا کشف اسانس‌های قاچاق در فارس

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس با اشاره به بخشی از اقدامات اجرایی شده طی روزهای اخیر در این استان، از محکومیت یک قاچاقچی کالا در جهرم و کشف محموله اسانس و همچنین تعزیر یک غرفه‌دار در فرودگاه شیراز خبر داد.

غلامرضا سالاری در توضیح خبر محکومیت قاچاقچی کالا در جهرم، گفت: به دنبال گزارش ماموران پلیس آگاهی شهرستان خفر مبنی بر کشف محموله‌ای از یک خودرو، پرونده برای رسیدگی در اختیار تعزیرات قرار گرفت.

او گفت: شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان جهرم در رسیدگی به پرونده قاچاق کالا به ارزش یک میلیارد و 2 میلیون ریال با توجه به مدارک موجود، تخلف انتسابی را محرز تشخیص داد.

سالاری گفت: شعبه یاد شده طی حکمی علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متهم را به پرداخت 2 میلیارد و چهار میلیون ریال جریمه معادل 2 برابر ارزش کالاها محکوم کرد.

وی در خصوص کشف و توقیف محموله اسانس آلوئه ورای قاچاق گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان هنگام گشت زنی از یک خودروی عبوری محموله کالای قاچاق را کشف کرده و پرونده را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی فارس ارجاع دادند.

سالاری ارزش این پرونده را 813 میلیارد ریال اعلام و اضافه کرد: این پرونده با نظر کارشناسان علوم پزشکی بررسی و تخلف محرز تشخیص داده شد.

مدیرکل تعزیرات فارس خاطرنشان کرد: شعبه مربوطه در این پرونده علاوه بر ضبط کالا، متهم را به پرداخت یک میلیارد و 627 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

سالاری همچنین از تعزیر یک غرفه‌دار مستقر در فرودگاه شهید دستغیب شیراز به دلیل دریافت وجه اضافه از مشتری، خبر داد و گفت: پرونده تخلف دریافت وجه اضافی یک واحد غرفه در فرودگاه شیراز، به ارزش 101 میلیون ریال در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی همین شهرستان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس افزود: شعبه پس از بررسی مدارک و  استعلام از سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس، تخلف انتسابی را محرز اعلام و متهم را به پرداخت یک میلیارد و هجده میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

سالاری یادآور شد که این پرونده توسط بازرسان سازمان صمت استان فارس تشکیل و به تعزیرات ارجاع شده بود.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد