hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > پیام تقدیر و تشکر حامد یزدیان از مردم اصفهان در انتخابات

پیام تقدیر و تشکر حامد یزدیان از مردم اصفهان در انتخابات

حامد یزدیان نماینده جدید مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در پیامی از مردم اصفهان، جرقویه، کوهپایه، ورزنه و هرند تقدیر و تشکر کرد.

«بسم‌اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ» 

 مردم شریف حوزه انتخابیه اصفهان، جرقویه، کوهپایه، ورزنه و هرند!

حضور شما در عرصه انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شرایطی که جنگ شناختی و ترکیبی دشمن امید و مشارکت مردمی را هدف قرار داده بود، غرورآفرین شد.

پیروز بزرگ انتخابات دیروز، شما بودید که با نفی ذلت و زمین‌گیری، «اراده» و «امید» را تحقق بخشیدید. این‌جانب با سپاس از حضور شایسته شما مردم عزیز، باور دارم که امید به تغییر ریشه در آگاهی دارد. با افزایش آگاهی و با یاری یکدیگر برای بحران‌های اصفهان از راه قانون‌گذاری و نظارت هوشمندانه چاره می‌جوییم.

امروزه حوزه انتخابیه ما درگیر مشکلاتی است که با گذشت زمان به دردی کهنه تبدیل شده است، مشکلات حوضه آبریز زاینده‌رود، آلودگی هوا، حاشیه‌نشینی، عدالت آموزشی، شکاف جمعیتی، مهاجرت و دیگر مشکلات را باید عالمانه تحلیل کرد و واقع‌بینانه راهکار ارائه داد.

اما برادران و خواهران! جوانان عزیز! ما برای تغییر نیازمند امیدیم، و امید نیازمند آگاهی و فهم درست. امید ما باید نیروی محرکه عمل باشد و برای گشودن افق‌های تازه به کار آید.

این‌جانب، ضمن سپاس از اعتماد ولی‌نعمتان ارجمندم، پیشانی سپاس بر خاک می‌سایم و با پای‌بندی کامل به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران خدمت‌گزار مردم شریف خواهم بود.

امید است زیر سایه الطاف حضرت ولی‌الله الاعظم ارواحناه فداه و با هدایت رهبر معظم انقلاب و عنایت شهدا به حول و قوه الهی از حقوق ملت و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی صیانت و پاسداری نمایم.

ان‌شاءالله 

حامد یزدیان

خدمتگزار مردم اصفهان، جرقویه، کوهپایه، ورزنه و هرند

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد