hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > تشکر رئیس مرکز اسلامی گلستان از روحانیون و آحاد مردم استان در پی حضور در انتخابات

تشکر رئیس مرکز اسلامی گلستان از روحانیون و آحاد مردم استان در پی حضور در انتخابات

حجت الاسلام نورعلی دیلم در پیامی از حضور پرشور مردم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری تقدیر و تشکر کرد.

رئیس مرکز اسلامی گلستان در پیامی از حضور پرشور مردم استان و خصوصا اهل سنت گلستان در انتخابات تقدیر و تشکر کرد

متن این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
حضور غرورانگیز ملت حماسه‌ساز ایران اسلامی و مردم متدین و انقلابی استان و خصوصا علما و روحانیون اهل سنت گلستان در انتخابات یازدهم اسفندماه، برگ زرین دیگری از دفتر رشادت و وفاداری به انقلاب اسلامی بود. 

علما و روحانیون اهل سنت استان گلستان با جهاد تبیین و دعوت به مشارکت حداکثری لبیک گویان به ندای مقام معظم رهبری به‌رغم توطئه‌های چندماهه استکبار جهانی، با حضور فراگیر و امیدآفرین خود در پای صندوق‌های رأی، حماسه دیگری را آفریدند.

دشمنان ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی در چند ماه اخیر، به بهانه‌های مختلف سعی در مأیوس کردن مردم برای عدم حضور در انتخابات داشتند، از فشار‌های سیاسی و اقتصادی گرفته تا بمباران خبری و رسانه ای در فضای مجازی با دسیسه ها و نیرنگ های مختلف، در پی آن بودند که مردم را دلسرد و مشارکت را به حداقل برسانند، اما ملت بصیر و متدین این مرز و بوم بدون توجه به هجمه ها و  توطئه‌های خبیثانه دشمنان، بار دیگر وفاداری خود را به‌نظام اسلامی و انقلاب اثبات کردند.

درود و سلام خدا بر شما مردم عزیز و همیشه درصحنه که با حضور آگاهانه خود در انتخابات، گامی بلند در مسیر افزایش اعتبار و اقتدار کشور برداشتید و با عزم راسخ خود عزت ملی و شوکت ایران اسلامی را بار دیگر به رخ جهانیان کشاندید. 
بی‌شک این عمل دینی، شرعی، سیاسی، انقلابی و بصیرت و حضور پرشور شما، اجری والا و عظیمی در پی خواهد داشت.

حضور پرشکوه و دندان شکن شما مردم عزیز با تاسی از علما و روحانیون به عنوان جانشینان پیامبر اکرم (ص)، مهر تأییدی بر دلبستگی مردم با نظام و انقلاب اسلامی بود.
اینک، رقابت‌ها به پایان رسیده است و نمایندگان و منتخبان باید خدمت به مردم و حل مشکلات آنان را در رأس برنامه‌های خود قرار بدهند. 

اینجانب ، ضمن تشکر و تقدیر از حضور باشکوه طلاب، علما و روحانیون اهل سنت استان، از دست‌اندرکاران اجرایی و نظارت، نیرو‌های نظامی و انتظامی، امنیتی و خبرنگاران و اصحاب رسانه قدردانی می‌نمایم‌.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد