hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > مدارس کلات و نیشابور فردا شنبه غیر‌حضوری شدند

مدارس کلات و نیشابور فردا شنبه غیر‌حضوری شدند

به دلیل برودت هوا، بارش برف و لغزندگی سطح معابر؛ فردا شنبه ۱۲ اسفندماه کلیه فعالیت‌های آموزشی مدارس در تمام دوره‌ها در کلات به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

به گزارش شبکه شرق، به دلیل برودت هوا، بارش برف و لغزندگی سطح معابر فردا شنبه فعالیت مدارس شهرستان کلات و نیشابور غیرحضوری شدند.

فرماندار کلات در همین خصوص گفت: به دلیل برودت هوا، بارش برف و لغزندگی سطح معابر؛ فردا شنبه ۱۲ اسفندماه کلیه فعالیت‌های آموزشی مدارس در تمام دوره‌ها در کلات به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

علی صلاحی عنوان کرد: با توجه به تصمیم‌گیری ستاد بحران کلات و برودت هوا، بارش برف و لغزندگی سطح معابر، فعالیت آموزشی تمامی مدارس در تمام دوره‌ها در دو نوبت صبح و عصر به‌صورت غیر حضوری اعلام شد و در بستر پیام‌رسان «شاد» ادامه می‌یابد، همچنین فردا تمام مهدهای کودک‌ و پیش‌دبستانی‌های شهرستان تعطیل هستند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به بارش برف و برودت هوا دستگاه‌های خدمات رسان، مراکز درمانی، بیمارستان‌ها و نیروهای کادر درمان و امداد ‌و نجات شهرستان نیز در آماده‌باش کامل‌ هستند.

صلاحی همچنین از شهروندان شهرستان کلات خواست با توجه به برودت هوا و بارش نزولات آسمانی (برف) تا حد امکان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و در صورت تردد ضروری در داخل جاده‌ها تجهیزات زمستانه از قبیل لباس گرم، زنجیر چرخ و...به همراه داشته باشند و باک خودرویشان پر باشد و در مسیر سفر با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

همچنین روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان نیشابور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تمامی مدارس نیشابور فردا شنبه ۱۲ اسفندماه به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است: به دلیل برودت هوا، لغزندگی سطح معابر، صرفه‌جویی در مصرف انرژی فردا شنبه ۱۲ اسفندماه فعالیت آموزشی مدارس دوره ابتدایی، متوسطه دوره اول و متوسطه دوره دوم نیشابور در نوبت صبح و عصر به صورت غیر حضوری و از طریق پیام‌رسان شاد برگزار خواهد شد.

همچنین اعلام شده است کلیه مهدهای کودک، پیش دبستانی‌ها، مدارس استثنایی و فعالیت مراکز جامع سنجش آموزش و توانبخشی نیز غیر حضوری هستند.

 

منبع: sharghdaily-921164

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد