hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ابتلای 21 نفر از کادر درمانی شاهرود به کرونا

ابتلای 21 نفر از کادر درمانی شاهرود به کرونا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از ابتلای 21 پزشک، پرستار و کادر درمانی این دانشگاه به بیماری کروناویروس خبر داد.

دکتر رضا چمن  اظهار کرد: خوشبختانه اکثر این پرسنل درمانی سلامتی و بهبودی خود را بازیافتند و جز تعداد معدودی که هم‌اکنون دوره نقاهت را در منزل می‌گذرانند مابقی همگی بهبودی خود را به طور کامل بازیافتند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر هیچکدام از این 21 نفر در بیمارستان بستری نیستند اضافه کرد: بسیاری از این همکاران بعد از دوران نقاهت به سرعت به محل خدمت خود بازگشتند و در حال خدمات‌دهی به مردم هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به نمجید از عملکرد کادر درمانی و پرسنل دانشگاه علوم پزشکی شاهرود پرداخت و افزود: همکاران ما در این دوره با وجود مخاطراتی که وجود داشت همه توان خود را برای سلامتی مردم به کار گرفتند.
وی با بیان اینکه این همکاران با وجود اینکه خود در راه سلامتی مردم به این ویروس مبتلا شدند اما همچنان در کار مبارزه با این بیماری نوپدید هستند خاطرنشان کرد: روحیه بالای پزشکان، پرستاران، بهورزان و بهکاران و پرسنل دانشگاه در خدمت به مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در این مقطع ستودنی است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تلاش پرسنل بیمارستانی در اوج شیوع کرونا را مجاهده خواند و گفت: ایثار، از خودگذشتگی و تلاش صادقانه همکاران ما در سراسر کشور و تلاش برای مقابله با این بیماری همه‌گیر در تاریخ ثبت خواهد شد.
دکتر چمن همچنین از تلاش برای شناسایی مبتلایان احتمالی در سطح مناطق تحت‌پوشش این دانشگاه خبر داد و از بیماریابی فعال به عنوان عامل شناسایی موارد جدید نام برد و گفت: تلاش همکاران ما فرآیند بیماریابی به شکل جامع و با نمونه گیری از کلیه موارد دارای علائم بالینی و همچنین از طریق تماس تلفنی در سطحی فراگیر و گسترده در شهرستان‌های شاهرود و میامی در حال اجرا است.
وی با بیان اینکه موارد جدید قطعی محصول همین بیماریابی فعال است ادامه داد: بی‌شک این تلاش مجاهدانه همکاران ما به فرآیند قطع زنجیره انتقال کمک شایانی خواهد کرد.
وی بر تداوم رعایت بهداشت فردی و توجه به فاصله‌اجتماعی و توصیه‌های وزارت بهداشت تاکید و تصریح کرد: تداوم همکاری و همراهی مردم در مهار این بیماری و غلبه بر آن نقش اساسی خواهد داشت.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد