hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > صحبت‌های وزیر ورزش پس از حضور در انتخابات

صحبت‌های وزیر ورزش پس از حضور در انتخابات

وزیر ورزش و جوانان گفت: نمایندگان مجلس می‌توانند به توسعه ورزش کشور کمک کنند.

به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ کیومرث هاشمی پس از حضور در ورزشگاه شیرودی، محل حضور جامعه ورزش کشور برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، اظهار کرد: از خانواده رسانه تشکر می‌کنم که امروز حضور مردم و جامعه ورزش را انعکاس می‌دهند. این برای نخستین بار است که جامعه ورزش یک صندوق اختصاصی دارد.

او افزود: هر رای، پشتوانه‌ای برای نظام و انقلاب خواهد بود و این حضور پررنگ می‌تواند به ایران قوی منتهی شود. در تمامی انتخابات گذشته و حال حاضر، مردم ایران حضور پرشوری داشتند و مساله فوق نشانگر این است که نظام ما با اقتدار عمل می‌کند.

هاشمی تصریح کرد: جامعه ورزش مثل همیشه کنار مردم هستند و از همه اهالی ورزش تشکر می‌کنم که در این روزها مردم را به حضور در انتخابات دعوت کردند. به امید خدا این رای‌ها موجب خشنودی مقام معظم رهبری، شهدا و افرادی باشد که دل در گرو انقلاب اسلامی دارند.

وزیر ورزش همچنین درباره خواسته جامعه ورزش از نمایندگان مجلس خاطرنشان کرد: نمایندگان دو وظیفه دارند که یکی قانونگذاری و دیگری نظارت است و در قانون‌گذاری می‌توانند در توسعه کلان ورزش، کمک کنند. اگر نماینده‌ای نگاه ورزشی‌تری داشته باشد، قطعا به توسعه ورزش کمک می‌کند. در گذشته هم نگاه خوب بوده است اما امیدوارم افرادی که راه پیدا می‌کنند، بهتر از گذشته نگاه و تلاش داشته باشند.

258 258

منبع: khabaronline-1878952

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد