hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > اصلاح و تحول در کشور با مجلس قوی ایجاد می‌شود و مجلس قوی با انتخاب مردم شکل خواهد گرفت

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان

اصلاح و تحول در کشور با مجلس قوی ایجاد می‌شود و مجلس قوی با انتخاب مردم شکل خواهد گرفت

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و رئیس ستاد انتخابات استان در جلسه هماهنگی ستاد انتخابات و هیئت‌های نظارت، بازرسی، اجرایی و ستادها و هیئت‌ها متناظر شهرستانی اظهار داشت:اصلاح و تحول در کشور با مجلس قوی ایجاد می‌شود و مجلس قوی با انتخاب مردم شکل خواهد گرفت؛ وظیفه ما فراهم کردن بستر مناسب برای انتخاب مردم و مشارکت آن‌ها در سرنوشت کشور است.

سیدعلی مهاجر  افزود:کاری به عهده ما است که برای کشور و نظام اسلامی بسیار مهم و سرنوشت‌ساز است و دشمنان نیز هم‌واره توپ‌خانه‌های خود را به سمت آن هدف گرفته‌اند.
وی بیان کرد: انتخابات ماموریت بسیار مهم و حساسی است که موفقیت در آن بدون هم‌دلی، هماهنگی و تعامل سازنده بین همه ارگان‌های دخیل در آن امکان‌پذیر نخواهد بود.
رئیس ستاد انتخابات استان با تشکر از هیئت‌های نظارت و بازرسی افزود:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان اظهار کرد: تعامل و هم‌افزایی سازنده شورای نگهبان، هیئت نظارت و بازرسی که گاهی فراتر از وظایف قانونی آن‌ها بود کمک بسیار زیادی به ستاد انتخابات و هیئت اجرایی در اجرای موفق فرآیندها بود.
مهاجر افزود: حاصل ۲۰۹ روز تلاش و مجاهدت مجموعه خانواده انتخابات شامل ستاد انتخابات، هیئت نظارت، بازرسی، اجرایی و دیگر دست‌اندرکاران در یک روز به ثمر خواهد رسید.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان خاطر نشان کرد: قطعا روز انتخابات فشار کار سنگین خواهد بود، از همه عوامل و دست‌اندرکاران تقاضامندیم با سعه صدر، صبوری، نشاط و خوش‌رویی و با دست‌گیری و هم‌افزایی، به یک‌دیگر در به ثمر رسیدن این ماموریت مهم کمک کنید.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد