hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > اخبار «خوش» یک مقام دولتی از بازگشت معین به کشور!

اخبار «خوش» یک مقام دولتی از بازگشت معین به کشور!

عبدالله سهرابی گفت: در رابطه با ایشان (معین) هم با توجه به این که نگاه وزیر فرهنگ و ارشاد به موضوع نگاه جذب حداکثری است در حال تدارک و برنامه ریزی این موضوع با نهادهای مختلف هستیم و اخبار خوبی در پیش است. هم درمورد معین و هم در مورد افراد دیگر ما دنبال این هستیم که جذب حداکثری داشته باشیم.

روزنامه خراسان با عبدالله سهرابی، دستیار وزیر و مدیرکل شورای عالی امور ایرانیان گفت‌وگویی داشته است. 

به گزارش خراسان، بخش‌های مهم این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید: 

 

  • الان در سفر رئیس جمهور به نیویورک یک فردی که شما هم می‌شناسید درخواست پاسپورت داشت که گفتیم درخواست را بفرست و به شما پاسپورت می‌دهیم.
  • در رابطه با ایشان (معین) هم با توجه به این که نگاه وزیر فرهنگ و ارشاد به موضوع نگاه جذب حداکثری است در حال تدارک و برنامه ریزی این موضوع با نهادهای مختلف هستیم و اخبار خوبی در پیش است. هم درمورد معین و هم در مورد افراد دیگر ما دنبال این هستیم که جذب حداکثری داشته باشیم.
  • اگر مشکل نداشته باشد می‌توانند به ایران بازگردندند. هیچ کسی به یک ایرانی نمی‌تواند بگوید به ایران نیا، کسی ممنوع الورود نیست.
  • من خواهش می‌کنم ایرانیان با سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های کشورمان در ۱۴۰ نقطه دنیا در ارتباط باشند. ما ۲۴ساعته در حال پاسخ گویی هستیم شاید هنوز به نقطه مطلوب نرسیده باشیم. کسانی که به ما مراجعه کرده باشند یا ما آن‌ها را پیدا کرده باشیم می‌توانند گواهی دهند که خدمات ما در چه سطحی بوده و نوع نگاه ما چگونه است.

 

منبع: etemadonline-653131

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد