hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > منصوریان: حاضرم ۳۰ درصد از قراردادم را ببخشم

منصوریان: حاضرم ۳۰ درصد از قراردادم را ببخشم

قهرمان ووشو کشورمان گفت: من حاضرم ۳۰ درصد قراردادم را ببخشم، اما باشگاه چینی مابقی را پرداخت کند.
الهه منصوریان قهرمان ووشو کشورمان ، درباره شرایط خود در روز‌های قرنطینه اظهار کرد: ما ورزشکاران حال و احوالمان با ورزش کردن خوب می‌شود و روز‌های اول ایام قرنطینه خیلی سخت گذشت، چون امکانات ورزشی در خانه مان محدود بود و فکر نمی‌کردیم این شرایط برایمان به وجود بیاید. به هر حال یاد گرفتیم به چه صورت زندگی کنیم و با این مشکلات کنار بیاییم و خانه خود را تجهیز و سعی کردیم شرایط مثل باشگاه شود و تمرین کنیم.

منصوریان: حاضرم ۳۰ درصد از قراردادم را ببخشم/ تمرین در خانه کیفیت لازم را ندارد

او درباره وضعیت قراردادش با باشگاه چینی به چه صورت است و مشکلی برایش ایجاد نمی‌شود، گفت: به هر حال باشگاه باید به صورتی عمل کند که ما لطمه نخوریم، چون درآمد ما از همین مسابقات است و باید به توافق برسیم. به نظرم رئیس باشگاه ما فرد منصفی است و ۷۰ درصد از مبلغ قراردادمان را پرداخت کند. البته من از قبل از باشگاه چینی طلب داشتم و روز‌های خوبی برای چینی‌ها رقم زدم و قهرمانی برای تیم چینی بدست آوردم و فکر نمی‌کنم کاری کنند که من دلخور شوم. من از قبل گفته بودم که حاضرم ۳۰ درصد قراردادم را ببخشم، اما مابقی را پرداخت کنند و امیدوارم این اتفاق رخ بدهد.

تمرین در خانه کیفیت لازم را ندارد

منصوریان درباره اینکه تمرینات در خانه می‌تواند در آماده سازی ورزشکاران موثر باشد، گفت: تمرین در خانه کیفیت لازم همانند باشگاه ندارد، اما احوالمان خوب است که در این شرایط با تعویق مسابقات به سلامتی خود می‌رسیم. با وجود اینکه ۵۰ درصد از شرایط آمادگی ام پایین آمده است، اما از لحاظ روحی و روانی خوب هستم.
قهرمان ووشو کشورمان درباره وضعیتش در لیگ چین و اینکه چه زمانی به چین بازمی گردد، بیان کرد: لیگ ووشو در چین شروع شده است، اما اجازه نمی‌دهند که بازیکنان خارجی تا ۳ ماه آینده وارد چین شوند و این شرایط به نفع ما نیست، اما در مورد قرارداد‌ها باید با باشگاهمان به توافق برسیم.
منصوریان درباره ارزیابی اش از خسروی سرپرست جدید چیست، گفت: خسروی از قبل در کنار ما بوده و فردی توانمند و علاقمند به ورزش است و با جان و دل تلاش می‌کند. البته مسائل به هم ریخته و فدراسیون ووشو تعطیل است و نمی‌توانیم درباره شرایط ووشو صحبت کنیم. خوشبختانه در شرایطی فدراسیون ووشو بدون رئیس ماند که همه چیز تعطیل بود و اگر غیر از این بود ووشو لطمه می‌خورد. البته افرادی که در ووشو هستند همه این رشته ورزشی را دوست دارند و همه سعی خود را می‌کنند که آسیبی به این ورزش وارد نشود.

منصوریان: حاضرم ۳۰ درصد از قراردادم را ببخشم/ تمرین در خانه کیفیت لازم را ندارد

فقط علی نژاد حواسش به ورزشکاران است

قهرمان ووشو درباه اینکه انتخابات ووشو شروع شده و اینکه رئیس جدید باید چه خصوصیاتی داشته باشد، بیان کرد: به هر حال شرایط از لحاظ اردو‌ها و تمرینی باید برای ورزشکاران مهیا شود تا بتوانیم مسابقات خوبی بدهیم و آمادگی لازم را بدست آوریم. همچنین رئیس جدید ووشو باید ورزشکاران را درک کند. به هر حال در ایام قرنطینه به جزء مهدی علی نژاد که با ورزشکاران در ارتباط است و درباره آمادگی مان سوال می‌پرسد و حواسش به ورزشکاران هست، کسی در فدراسیون ووشو نیست که نگران ما باشد.
او ادامه داد: البته خیلی هم از مسئولان ووشو انتظار نداریم، اما امیدواریم هر چه سریعتر رئیس جدید ووشو انتخاب شود و در ابتدا او ورزشکاران را درک کند و دوم اینکه طرح حذف خواهران منصوریان در مسابقات قهرمانی آسیا را بردارد. به هر حال نمی‌دانم مسابقات آسیایی برگزار می‌شود یا نه! در مجموع ما ورزشکار هستیم و خیلی زود این موضوع برطرف شود. تا زمانی که انرژی داریم در نهایت می‌توانیم برای تیم ملی ایران مسابقه بدهیم و دوست داریم برای کشورمان مدال کسب کنیم.
منصوریان درباره برنامه اش در سال ۹۹ گفت: من به جایی رسیدم که ورزش عشقم است و با کسب مدال آرامش می‌گیرم و خوشحال می‌شوم که پرچم ایران به اهتزاز در می‌آید. البته این موضوع هم از ما گرفتند و گفتند که نمی‌توانید در آسیا شرکت کنید. فکر می‌کنم من در سال ۹۹ باید کار جدیدی انجام بدهم و نمی‌دانم مربی شوم و یا در لیگ چین بمانم و درآمد کسب کنم و با این اوضاع و احوال هیچ چیز مشخص نیست، اما امیدوارم اتفاقات خوب رقم بخورد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد