hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > ساخت مسکن در روسیه توسط ایرانی‌ها+ جزئیات

ساخت مسکن در روسیه توسط ایرانی‌ها+ جزئیات

اقتصادنیوز: معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: ایران و روسیه در زمینه مصالح ساختمانی و بهره‌مندی از فن‌آوری‌های ساخت همکاری می‌کنند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، «هادی عباسی‌اصل» افزود: این دیدار و گفت‌وگوها در زمینه ساخت مسکن، مصالح و فن‌اوری‌های جدید ساخت‌وساز در دفتر معاونت مسکن و ساختمان این وزارتخانه انجام شد.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی ادامه‌داد: مقرر شد تا مراکز تحقیقاتی دو کشور همکاری علمی داشته باشند و این همکاری‌ها در زمینه مصالح ساختمانی، فن‌اوری‌ها و همچنین حضور شرکت‌های ایرانی برای ساخت مسکن در روسیه انجام شود.

خبر مرتبط
خبر مهم برای متقاضیان مسکن مهر بهارستان، صدرا و پرند
خبر مهم برای متقاضیان مسکن مهر بهارستان، صدرا و پرند

اقتصادنیوز: از بین متقاضیان واجد شرایط نهضت ملی مسکن، تعداد ۱۵۱ هزار و ۷۲۴ نفر در مرحله تایید نهایی هستند که پیگیری‌ها درباره تامین زمین برای حدود ۱۲۵ هزار نفر آنان در شهرهای جدید بهارستان، صدرا و پرند در حال انجام است.

عباسی اصل با تشریح چگونگی مشارکت بخش خصوصی ایرانی برای ساخت مسکن در روسیه، گفت: بر اساس توافقات انجام شده بخش‌های خصوصی ایرانی در حوزه مصالح ساختمانی در روسیه، حضور فعالی خواهند داشت و در بخش ساخت و ساز نیز شرکت‌های ایرانی، منتظر دریافت پیشنهادهای کشور روسیه هستند.

وی از تداوم سلسله نشست‌ها با همتای روسی خود خبر داد و افزود: همتای روسی دعوت کرد تا نشست مشترکی را در ۶ ماه آینده برای حصول نتیجه در آن کشور برگزار کنیم.

 

منبع: eghtesadnews-631324

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد