hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > پیش‌فروش بلیت اتوبوس سفرهای نوروز

پیش‌فروش بلیت اتوبوس سفرهای نوروز

جزئیات و زمان آغاز پیش‌فروش بلیت‌های اتوبوس نوروزی ناوگان عمومی جاده‌ای اعلام شد.

به گزارش شبکه شرق، پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی ناوگان عمومی مسافربری جاده‌ای به صورت حضوری و اینترنتی از ۲۰ اسفند آغاز می‌شود.

به نقل از سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای، داریوش باقرجوان، مدیرکل دفتر حمل‌و‌نقل مسافر این سازمان، گفت: پیش‌فروش اینترنتی بلیت اتوبوس از طریق سایت‌های اینترنتی، سایت‌های استانی و سایت‌های اختصاصی شرکت‌های حمل و نقل مسافر از ۲۰ اسفندماه انجام می‌شود و با انجام سفرهای برنامه‌ای کاربران، خدمات‌رسانی مناسب‌تری در بخش حمل و نقل جاده‌ای فراهم می‌شود.

مدیرکل دفتر حمل‌و‌نقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای با بیان اینکه ارائه کد ملی و تلفن همراه هنگام خرید بلیت از طرف مسافران الزامی است، افزود: با توجه به افزایش تقاضا در برخی مسیرها، از سوی استان‌ها نیازسنجی انجام می‌شود و حداکثر ظرفیت ناوگان برای خدمات رسانی به کار گرفته می‌شود.

مدیرکل دفتر حمل‌و‌نقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای تاکید کرد: افزون بر ۱۱ هزار دستگاه اتوبوس، ۱۹ هزار دستگاه مینی بوس و ۳۰ هزار دستگاه سواری کرایه در ایام نوروز در محورهای مختلف درون استانی و برون استانی، مسافران را جابه جا می‌کنند.

منبع: sharghdaily-920936

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد