hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > نماینده مجلس، بیگانه با درد مردم نباشد

نماینده انتخابات از شیراز:

نماینده مجلس، بیگانه با درد مردم نباشد

رویداد ایران- نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه شیراز و زرقان با اظهار اینکه نماینده مجلس بیگانه با درد مردم نباشد، گفت: مردم دوست دارند به دردهایشان توجه شود و اگر نمی‌توانیم در مجلس از حق مردم خوب دفاع کنیم، نباید حرف بزنیم و وعده دهیم.

فخرالدین کاظمی اردکانی در تشریح دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود بیان کرد: از آنجا که در صنعت بیمه و توسعه کسب و کار و کارآفرینی خدمت کرده‌ام برنامه و راهکارهایی برای هر چه بهتر شدن مدیریت شهری شیراز دارم.

او با بیان اینکه با جوانان می‌توان هر کاری را انجام داد، اضافه کرد: به جوانان اعتماد کنیم تا آنها بتوانند برنامه‌هایشان را اجرا کنند، جوانان شایسته‌ای که سابقه های خیلی خوبی دارند و می‌توانند تغییر و تحول ایجاد کنند.

شیراز را صنعتی کنیم

کاظمی اردکانی ادامه داد: برای بهتر شدن اقتصاد استان فارس و شهر شیراز باید به چند بخش توجه شود، ابتدا اینکه اگر می‌خواهیم اقتصادمان رشد کند باید شیراز را صنعتی و کارخانه‌های بزرگ و مهم را در این شهر راه اندازی کنیم و با تحقق این امر افزون بر اینکه کار آفرینی می‌شود یک اقتصاد خیلی خوب هم برای شهر شیراز رقم خواهد خورد.

وی اضافه کرد: چندی پیش که با مسئولان گردشگری شیراز صحبت می‌کردم، گفتند ادارات مختلف با میراث فرهنگی همکاری و تعامل ندارند و باید کار را به کسانی که تمایل دارند مجموعه های گردشگری راه اندازی کنند، سپرد تا آنها تشویق به سرمایه گذاری در صنعت گردشگری شوند و مسیر را هموار کنیم.

به ورزشکاران اهمیت دهیم

این نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش به نقش ورزش در اقتصاد اشاره کرد و افزود: در شیراز قهرمانان و پهلوانان زیادی داریم که در عرصه های مختلف ورزشی چه ملی و چه بین المللی افتخارهای زیادی کسب کرده اند از این رو باید به ورزشکاران اهمیت دهیم.

دوندگی کارآفرینان برای گرفتن تسهیلات

کاظمی اردکانی با بیان اینکه هیچ ارزشی برای کار آفرینی قائل نمی شویم، اظهار کرد: اگر سرمایه گذاری بخواهد کار آفرینی کند برای گرفتن تسهیلات از هر اداره ای باید دوندگی زیادی انجام دهد و ممکن است در ادامه راه پشیمان شود و پروژه مورد نظر خود را کنار بگذارد و این گونه می شود که نمی توانیم در اقتصاد پیشرفت کنیم.

او با اظهار اینکه نماینده مجلس نباید وعده ای دهد که نتواند آن را عملی کند، افزود: در شیراز مدیریت شهری را در برنامه خود گذاشته ام و قرار است محیط زیست و ناوگان حمل و نقل را بهبود بخشیم.

کاظمی اردکانی ادامه داد: نماینده مجلس باید از جنس مردم باشد و کوچه و خیابان‌های شهرش را بلد باشد نه اینکه از جایی دیگر که شناخت ندارد در حوزه انتخابیه دیگری شرکت کند ضمن اینکه نمایندگان مجلس نباید در بخش حکومتی دخالت کنند و باید در بخش کشوری نظر و طرح دهند و آن‌گاه از آن دفاع کنند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان ۱۱ اسفند برگزار می‌شود.

استان فارس ۱۵ حوزه انتخابیه و ۱۸ نماینده مجلس شورای اسلامی دارد و حوزه انتخابیه شیراز و زرقان چهار کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی را دارا است.

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد