hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > مبلغ و زمان واریز سود سهام عدالت

مبلغ و زمان واریز سود سهام عدالت

جزئیات و زمان واریز مرحله دوم سود سهام عدالت اعلام شد.

به گزارش شبکه شرق، سخنگوی اقتصادی دولت از واریز مرحله دوم سود سهام عدالت تا ۲۵ اسفندماه، خبر داد.

وزیر اقتصاد گفت: مرحله دوم سود سهام عدالت تا ۲۵ اسفند به حساب سهامداران واریز می‌شود.

سید احسان خاندوزی، سخنگوی اقتصادی دولت و وزیر اقتصاد با اشاره به تلاش‌های دولت در سال ۱۴۰۱ برای پرداخت به موقع سود سهام عدالت، گفت: همواره تلاش کردیم که سود سهام عدالت را زودتر از دولت‌های قبل پرداخت کنیم و ان‌شاءالله مرحله دوم سود سهام عدالت تا ۲۵ اسفندماه پرداخت می‌شود.

مرحله اول سود سهام عدالت در هفته پایانی آذرماه ۱۴۰۲ به حساب سهامداران واریز شد. افرادی که سهام ۵۳۲ هزار تومانی دارند سود ۷۳۶ هزار تومانی در این مرحله دریافت کردند. برای افراد دارای سهام یک میلیون تومانی نیز در این مرحله یک میلیون و ۳۸۵ هزار تومان سود واریز شد.

وزیر اقتصاد درباره الزام مشاغل به استفاده از دستگاه کارتخوان گفت: ساماندهی و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی در شهرها که قطعا در افزایش رضایت شهروندان موثر است جزو اولویت‌های دستگاه های این مجموعه است 4800 دستگاه اتوبوسی که قرار است به شهرداری‌ها داده شود مجهز به پرداخت کرایه الکترونیکی می‌شوند. مسئله دوم استفاده از ظرفیت مالیات ستانی برای کمک به شهرداری‌هاست از ابتدای سال تا امروز قریب به 120 هزار میلیارد تومان درآمد مالیات بر ارزش افزوده وصول شده است که به شهرداری‌ها داده شده و 28 همت سهم شهرداری تهران بوده است این بخش از کمک‌های نظام مالیاتی برای توسعه شهری سهم به سزایی دارد که به توسعه ناوگان عمومی کمک می‌کند. 

منبع: sharghdaily-920721

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد