hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > اعتراف مادر به قتل ناخواسته فرزند ۲ ساله؛ شیطنت کرد، به او متادون دادم

اعتراف مادر به قتل ناخواسته فرزند ۲ ساله؛ شیطنت کرد، به او متادون دادم

زنی که با خوراندن متادون به دختر ۲ ساله خود باعث مرگ او شده است، به جرمش اعتراف کرد.

زنی که مدعی بود دختر دو ساله‌اش هنگام بازی دچار حادثه شده و جانش را از دست داده است، سرانجام به خوراندن متادون به فرزند خود اعتراف کرد و متهم به قتل شد.

به گزارش سایت جنایی، این زن و خواهرش که هر دو متهم به دخالت در مرگ کودک خردسال هستند پس از اعلام نظریه کارشناسان پزشکی قانونی در مظان اتهام قتل قرار گرفتند و بازداشت شدند.

مادر کودک مدعی شد دخترش در حال بازی بود که ضربه به سرش خورد و روز بعد بدحال شد. به همین دلیل او را به بیمارستان بردند اما کودک فوت شد.

این ادعا در حالی مطرح شد که پزشکی قانونی اعلام کرد دختربچه به دلیل مسمومیت با متادون جان باخته است. بعد از آن مادر و خاله کودک از نحوه مصرف متادون توسط دختربچه اظهار بی‌اطلاعی کردند.

مادر کودک گفت: ما آن روز از دماوند به خانه خواهرم در تهران آمده بودیم. نمی‌دانم دخترم چطور متادون خورده؛ اما شوهرخواهرم معتاد است.

در ادامه خاله کودک فوت‌شده مورد تحقیق قرار گرفت و گفت: شوهرم سال‌هاست که به متادون اعتیاد دارد ولی نمی‌دانم موادش را کجا گذاشته بود که بچه برداشته و آن را خورده است.

تحقیقات در این زمینه همچنان ادامه داشت تا اینکه بالاخره مادر کودک فوت شده پس از گذشت دو هفته از بازداشت واقعیت را برملا کرد.

این زن گفت: آن روز دخترم خیلی شیطنت می‌کرد. در خانه خواهرم قرص را به طور اتفاقی زیر بخاری پیدا کردم و به او خوراندم. اول واکنش نشان نداد، ولی کم‌کم آرام شد و دو سه ساعت بعد خوابید. صبح که بیدار نشد فهمیدم حالش بد شده برای همین او را با خواهرم به بیمارستان بردیم و ماجرا را جور دیگری تعریف کردیم. فکر نمی‌کردم حال بچه‌ام بد شود و چنین اتفاقی برایش بیفتد. فقط می‌خواستم آرام بگیرد.

در حال حاضر با شکایت شوهر این زن، او و خواهرش در بازداشت هستند و اتهام این مادر مباشرت در قتل و اتهام خواهرش معاونت در قتل است.

 

منبع: etemadonline-652831

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد