hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > کسانی که خود در اجرای قانون مرتکب تخلف می‌شوند نمی‌توانند قانون‌گذار خوبی برای کشور باشند

کسانی که خود در اجرای قانون مرتکب تخلف می‌شوند نمی‌توانند قانون‌گذار خوبی برای کشور باشند

سیدعلی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و رئیس ستاد انتخابات استان در جلسه ستاد پیش‌گیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی ضمن تشکر و قدردانی از مجموعه دادگستری و اعضای ستاد اظهار داشت:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان افزود: ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات انتخاباتی به ریاست مدیر کل دادگستری استان، کمک بسیاری به ستاد انتخابات در اجرای موفق فرآیندهای انتخابات بوده است.
مهاجر تاکید کرد: تاکید و انتظار ما از نامزدهای انتخابات، رعایت کامل قانون در  تبلیغات انتخاباتی است.
رئیس ستاد انتخابات استان گفت: با معدود نامزدهایی که به تخلفات تبلیغاتی خود اصرار دارند و نسبت به تذکرات بی‌تفاوت هستند با قاطعیت برخورد شود.
وی تصریح کرد: قطعا کسانی که خود در اجرای قانون مرتکب تخلف می‌شوند، نمی‌توانند وکیل خوبی برای مردم و قانون‌گذار خوبی برای کشور باشند، مردم باید در انتخاب نمایندگان خود، نهایت دقت را داشته باشند.
وی اظهار کرد: طبق جدول زمان‌بندی سه‌شنبه پایان مهلت انصراف نامزدهایی است که تمایلی به ادامه رقابت در انتخابات ندارند. تا کنون نیز تعدادی از نامزدها انصراف خود را اعلام کرده‌اند.
رئیس ستاد انتخابات استان بیان کرد: چهارشنبه اسامی و تعداد نهایی نامزدهای انتخابات مشخص و اعلام خواهد شد

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد