hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > اگر یک اقلیت ۷۰ نفره و عاقل در مجلس بعدی داشته باشیم می‌توانیم عامل حل خیلی از مشکلات باشیم؛ به فهرست صدای ملت رای اعتراضی بدهید تا تندروها سر کار نیایند

اگر یک اقلیت ۷۰ نفره و عاقل در مجلس بعدی داشته باشیم می‌توانیم عامل حل خیلی از مشکلات باشیم؛ به فهرست صدای ملت رای اعتراضی بدهید تا تندروها سر کار نیایند

علی مطهری سرلیست صدای ملت گفت: بنده به کسانی که نمی خواهند رای بدهند می گویم بیایید به فهرست صدای ملت رای اعتراضی بدهید تا تندروها سر کار نیایند.

 علی مطهری نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در نشست خبری لیست صدای ملت گفت: اگر ما بتوانیم یک اقلیت ۷۰ نفره و عاقل در مجلس بعدی داشته باشیم می توانیم زمینه ساز حل خیلی از مشکلات باشیم و زمینه را برای روی کار آمدن دولت معتدل بعدی فراهم کنیم.

به گزارش تسنیم، مطهری تصریح کرد: بنده فکر می کنم اگر در این انتخابات مشارکت ۵۰ درصدی داشته باشیم، اتفاق مثبتی است کما این که بنده فکر می کنم در این انتخابات ما شاهد مشارکت بالای پنجاه درصد مردم در انتخابات خواهیم بود.

وی افزود: بنده به کسانی که نمی خواهند رای بدهند می گویم بیایید به فهرست صدای ملت رای اعتراضی بدهید تا تندروها سر کار نیایند.

منبع: etemadonline-652777

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد