hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قمی ها از طرح بخشودگی جرائم بیمه ای استفاده کنند

قمی ها از طرح بخشودگی جرائم بیمه ای استفاده کنند

نایب رئیس شورای هماهنگی شرکت های بیمه در استان قم گفت: طرح بخشودگی جرائم بیمه ای وسایل نقلیه در قم همزمان با سراسر کشور در حال اجرایی شدن است و بهترین فرصت برای خرید بیمه شخص ثالث محسوب می شود

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم محمود لاچینانی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به بخشودگی جرائم بیمه ای وسایل نقلیه در سراسر کشور اظهار کرد: براساس بخشنامه ای که از سوی بیمه مرکزی به تمامی شرکت های بیمه در کشور ابلاغ شده است، جرایم بیمه شخص ثالث از روز پنجشنبه ۱۲ بهمن تا ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ شامل طرح بخشودگی می شود که این طرح در استان قم همزمان با سراسر کشور در حال اجرایی شدن است.
وی با بیان اینکه اجرای این طرح با استقبال بسیاری از دارندگان وسایل نقلیه در استان قم مواجه شده است، تصریح کرد: مهلت ۳۰ روزه و شرط خرید بیمه یکساله برای تمامی وسایل نقلیه ای که فاقد بیمه‌نامه هستند، از شرایط اجرای این طرح است.

 
وی با بیان اینکه از مهلت یاد شده فقط چند روز باقی مانده است، تصریح کرد: به دارندگان وسایل نقلیه که تا کنون بیمه خود را تمدید نکرده اند، توصیه می کنیم این فرصت باقی مانده برای خرید بیمه وسایل نقلیه را از دست ندهند.
وی با تاکید براینکه به زودی تمام وسایل نقلیه توسط دوربین های راهنمایی و رانندگی شناسایی می شوند،گفت: وسایل نقلیه فاقد بیمه پس از شناسایی از سوی راهنمایی و رانندگی جریمه می شوند.
لاچینانی با تبیین بخشودگی جرایم بیمه ای وسایل نقلیه عنوان کرد: موتور سیکلت های فاقد بیمه نامه تا پایان سال ۱۴۰۲ وسایر وسایل نقلیه فاقد بیمه نامه تا ۱۱ اسفندماه سال جاری می توانند از این بخشودگی استفاده کنند.
نایب رئیس شورای هماهنگی شرکت های بیمه در استان قم خاطر نشان کرد: این طرح در راستای ترویج فرهنگ بیمه‏‌ای صددرصد مبلغ جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث برای موتورسیکلت‌های فاقد بیمه‌ را تا پایان روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ و  سایر وسایل نقلیه فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث نیز تا پایان روز جمعه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ به مدت ۳۰ روز مورد بخشودگی قرار گرفته است.
وی افزود: این طرح بخشودگی برای دارندگان وسایل نقلیه یک فرصت عالی است واین طرح زمان بسیار خوبی برای خرید بیمه شخص ثالث بدون نیاز به پرداخت جریمه و سایر هزینه‌های اضافی است.

خبرنگار: سمانه سادات فقیه سبزواری

عکاس: هادی چهرقانی

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد