hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > از راه‌اندازی ۳ کانکس Bts در مسجد جمکران تا اجرای ۱ کیلومتری دراپ هوایی سرویس اینترنت

از راه‌اندازی ۳ کانکس Bts در مسجد جمکران تا اجرای ۱ کیلومتری دراپ هوایی سرویس اینترنت

مدیر عامل مخابرات استان قم گفت: به مناسبت فرارسیدن جشن بزرگ نیمه شعبان، یک کیلومتر درآپ هوایی برای برقراری سرویس اینترنت، ۱۲۰۰ متر کابل مسی برای خط تلفن و اینترنت و ۳ کانکس Bts راه‌اندازی شده است


به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، محمد حاج عینی مدیرعامل مخابرات قم صبح امروز در گفت‌وگویی خبری در خصوص اقدامات این مجموعه به مناسبت فرارسیدن جشن بزرگ نیمه شعبان، مطرح کرد: ۷ کیلومتر فیبر خاکی بین مرکز عماریاسر و مسجد مقدس جمکران اجرا شده و فیبر نوری نیز در این مسیر بر روی مرکز راهور، مرکز آتش‌نشانی، حوزه علمیه شهید آیت‌الله مدرس برقرار شده است.‌

وی بیان کرد: ۱ کیلومتر دراپ هوایی جهت برقراری سرویس اینترنت برای صداوسیما، مستقر در حوزه علمیه مدرس و موکب شهدای مخابرات اجرا شده است.

حاج عینی در ادامه افزود: ۱۲۰۰ متر کابل مسی نیز جهت برقراری خط تلفن و اینترنت ADSL پرسرعت در موکب‌های معرفی شده، اجرا شده است. 

وی به نصب و راه‌اندازی ۳ کانکس Bts اشاره کرد و گفت: در اطراف مسجد مقدس جمکران این کانکس‌ها تعبیه شده است و ظرفیت خط همراه اول به ۷۰ درصد رسیده است.

مدیرعامل مخابرات استان قم با اشاره به برپایی موکب و ایستگاه‌های صلواتی در مسیر، بیان کرد: نیازهای اینترنت موکب‌ها، نهادها و مسجد مقدس جمکران به تعداد ۱۸ مورد انجام شده است. 

وی بیان‌ کرد: بستر‌سازی‌های مناسب جهت مرکز پاسخگویی اسکان زائرین و شماره تلفن ۳۱۳۲۴ نیز جهت اسکان در اختیار زائرین قرار داده شده و تلفن‌های همگانی در محدوده مسیر مقدس جمکران نوسازی شده است. 

حاج عینی رفع خرابی و پشتیبانی شبکه مخابرات را از دیگر اقدامات دانست و تاکید کرد: دفاتر پیشخوان خدمات دولت جهت رفع مشکلات مشترکین تلفن همراه، به‌صورت اکیپ مستقر شده و ایمن‌سازی و حراست مسیرهای پشتیبانی و زیرساخت شبکه‌های مخابراتی انجام شده است. 

وی در پایان گفت: به‌مناسبت نیمه‌شعبان، ارسال پیامک به مردم قم صورت گرفته و پیامک خوش‌آمدگویی به زائران ورودی به استان قم نیز انجام شده تا صبح دوشنبه ۷ اسفندماه صورت می‌گیرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد