hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > به مشاغل خانگی و بنگاه های اقتصادی زود بازده توجه شود

به مشاغل خانگی و بنگاه های اقتصادی زود بازده توجه شود

عضو هیئت رئیسه مجمع استانداران کشور گفت: بنگاه های زودبازده و مشاغل خانگی موضوعی است که باید به آن توجه شود.

به گزارش رویداد ایران از قم،کرم‌رضا پیریایی در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: ممکن است نامزدها برنامه‌ای برای انتخابات ارائه بدهند اما موضوعی که باید مورد توجه قرار بگیرد توجه به مردم است.

عضو هیئت رئیسه مجمع استانداران کشور افزود: در انتخابات با شعارها مواجه می شویم که این شعارها را می‌توان به یک کتاب تبدیل کرد اما آن شعار نیازمند رویکرد عملیاتی است. 

وی بیان کرد: باور در جامعه کم شده و نامزدها شعار می دهند، استعداد مسئولین و نخبگان در قم بسیار بالاست و اگر بتوانیم در آمایش سرزمینی به استعدادهای قم توجه شود فضا بهتر می شود.

 پیریایی با اشاره به اقدامات عمرانی و پیشرفت شهر قم عنوان کرد: قم در دوره پیش از سال 1384 با پس از آن قابل مقایسه نیست و اقدامات بسیار خوبی در این شهر انجام شده است.

 پیریایی عنوان کرد: "قانون گذاری و نظارت" دو موضوعی است که نامزدها باید به آن توجه کنند و معیشت و اقتصاد و رفاه جامعه مورد توجه قرار بگیرد.

عضو هیئت رئیسه مجمع استانداران کشور افزود: نامزدها نباید در انتخابات پول پاشی انجام بدهند، موضوعی که باید توجه شود توجه به قانون است.

پیریایی عنوان کرد: "قانون گذاری و نظارت" دو موضوعی است که نامزدها باید به آن توجه کنند و معیشت و اقتصاد و رفاه جامعه مورد توجه قرار بگیرد.

مشاغل خانگی و بنگاه های زودبازده مورد توجه قرار بگیرد

عضو هیئت رئیسه مجمع استانداران کشور افزود:  بنگاه های زودبازده و مشاغل خانگی موضوعی است که نامزدها باید به آن توجه داشته باشند، با توجه به اینکه استاندار قم بودم و نسبت به شرایط و ظرفیت های این استان اشراف کامل دارم نامزدها باید توجه ویژه ای به مشاغل خانگی در استان داشته باشند.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری بر نظارت و قانون گذاری نمایندگان تاکید کردند و هنگامی که چشم انداز 5 ساله درکمیسیون ها بررسی  و با مردم صحبت می شود مردم نسبت به مشکلات گلایه دارند که باید مورد توجه قرار بگیرد.

قم شهر علم و آگاهی و جایگاه بالایی دارد

پیریایی با بیان اینکه قم محل علم و اطلاع و آگاهی است که نشان دهنده جایگاه بالای این شهر است، گفت: شهر قم دارای ظرفیت های عظیمی است که اصحاب رسانه قم افراد معتقد و دلسوز انقلاب هستند.

نامزدهای مجلس ضمن روحیه انقلابی و عقلانیت از بداخلاقی انتخاباتی پرهیز کنند

عضو هیئت رئیسه مجمع استانداران کشور افزود: نامزدهای مجلس باید ضمن روحیه انقلابی و عقلانیت  بداخلاقی انتخاباتی نداشته باشند و رفع مشکلات مردم را مورد توجه قرار دهند.

وی خاطر نشان کرد: دولت نهم و دهم 8 سال با قدرت فعالیت کرد و هر اقدامی که انجام داد روی زمین وجود دارد و قابل توجه است



 عکاس:هادی چهرقانی 

خبرنگار:سمانه سادات فقیه سبزواری 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد