hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > جزئیات تازه از طرح فجرانه یارانه تشویقی و کالابرگ الکترونیکی

جزئیات تازه از طرح فجرانه یارانه تشویقی و کالابرگ الکترونیکی

به گفته مشاور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، یارانه‌بگیران یک ماه فرصت دارند از اعتبار 220 هزار تومانی خود در طرح کالابرگ استفاده کنند.

به گزارش شبکه شرق، بنا بر اعلام وزارت رفاه، اعتبار ۲۲۰ هزار تومانی طرح یارانه تشویقی و کالابرگ الکرتونیکی شامل هفت دهک درآمدی خواهد شد.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طرحی تحت عنوان فجرانه کالابرگ را از هفدهم بهمن‌ماه ۱۴۰۲ آغاز کرده است که تا 17 اردیبهشت 1403 ادامه خواهد داشت. این طرح شامل حال مشمولان یارانه‌بگیر دهک‌های یک تا هفت می‌شود و به آنها اعتبار مضاعف ۲۲۰ هزار تومانی تعلق می‌گیرد.

نحوه استفاده از طرح فجرانه یارانه تشویقی و کالابرگ الکترونیکی

افراد می‌توانند با مراجعه به ۲۲۰ هزار فروشگاه و سوپرمارکت متصل به طرح، از اعتبار شارژ شده خود استفاده کنند. سبد کالای این طرح شامل 11 قلم کالای اساسی (گوشت مرغ، گوشت قرمز، برنج، روغن، ماکارونی، شیر، پنیر، ماست، قند و شکر، تخم‌مرغ و حبوبات) است.

قیمت و مابه‌التفاوت طرح فجرانه یارانه تشویقی و کالابرگ الکترونیکی

قیمت مبنایی این 11 قلم کالا براساس قیمت سال 1401 (523 هزار تومان) تعیین شده است و افراد فقط این مبلغ را پرداخت می‌کنند. مابه‌التفاوت قیمت (220 هزار تومان) توسط دولت پرداخت خواهد شد.

اطلاع از دهک‌بندی یارانه و نحوه پیگیری

سرپرستان خانوار می‌توانند با مراجعه به سایت حمایت از دهک‌بندی خود مطلع شوند. همچنین، فقط سرپرستان خانوار می‌توانند با مراجعه به این سامانه و دریافت کد به صورت پیامکی، سایر فرایندهای مربوط به طرح را پیگیری کنند.

مهلت استفاده از اعتبار یارانه تشویقی و کالابرگ الکترونیکی

به گفته سیدرضا یحیوی؛ مشاور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، یارانه‌بگیران یک ماه فرصت دارند از اعتبار 220 هزار تومانی خود در طرح کالابرگ استفاده کنند.

منبع: sharghdaily-920423

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد