hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > مشکلات اقتصادی و گرانی عرصه را بر مردم تنگ کرده است

مشکلات اقتصادی و گرانی عرصه را بر مردم تنگ کرده است

حسین شریعتمداری نوشت: مشکلات اقتصادی و از جمله گرانی کالا و خدمات عمومی که عرصه را بر بسیاری از مردم و مخصوصاً اقشار کم درآمد و مستضعف و به قول حضرت امام (ولی‌نعمت‌ها) تنگ کرده است.

حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان به وجود مشکلات اقتصادی مردم اعتراف کرد. 

به گزارش کیهان، او نوشت: مشکلات اقتصادی و از جمله گرانی کالا و خدمات عمومی که عرصه را بر بسیاری از مردم و مخصوصاً اقشار کم درآمد و مستضعف و به قول حضرت امام (ولی‌نعمت‌ها) تنگ کرده است.  بدیهی است که در این میان، نمی‌توان و نباید برخی خطاها در برنامه‌ریزی اقتصادی، کوتاهی در برخورد با کلان‌سرمایه‌داران سود‌پرست، عدم نظارت جدی بر قیمت‌ها و ... را نادیده گرفت‌. اما، در این میان نکته با‌اهمیت و امید‌آفرینی هست و آن این که مشکلات اقتصادی و گرانی، فقط مشکل مردم نیست بلکه مشکل مشترک مردم و مسئولان نظام و مخصوصاً دولت نیز هست.

شریعتمداری در همین حال نوشت: این‌گونه نیست که مسئولان و مخصوصاً مسئولان دولتی از آن غافل باشند و این ناهنجاری را به حال خود گذارده و رها کرده باشند، بلکه همه شواهد حکایت از آن دارند که دولت و سایر مسئولان تلاش گسترده‌ای را برای مقابله با این پدیده پلشت و آسیب‌رسان به کار گرفته‌اند. حضور گسترده مردم در انتخابات  می‌تواند کمک به مسئولان برای مقابله با این مشکل و سایر مشکلات باشد و هست.

 

منبع: etemadonline-652591

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد