hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > برگزاری ۲۷ جشن محله‌ای در شیراز به مناسبت نیمه شعبان

برگزاری ۲۷ جشن محله‌ای در شیراز به مناسبت نیمه شعبان

معاون فرهنگی شهرداری شیراز گفت: همزمان با نیمه شعبان و در بزرگداشت این عید بزرگ، ۲۷ جشن در محلات یازده‌گانه این کلان‌شهر با محوریت موکب‌ها و مشارکت مردم برگزار می‌شود.

محمدعلی چوبینی با تبریک گرامیداشت فرا رسیدن نیمه شعبان و ایام ولادت حضرت قائم(عج) اظهار کرد: همزمان با این ایام معنوی ۲۷ جشن میلاد باسعادت حضرت قائم(عج) در سطح محلات یازده‌گانه کلان‌شهر شیراز برگزار می‌شود.

وی همچنین به برگزاری جشن بزرگ شکوه انتظار اشاره کرد و افزود: جشن شکوه انتظار به مدت ۳ شب از سوم لغایت ۵ اسفند در پیاده‌راه سلامت استاد شجریان برگزار و شهروندان می‌توانند از ساعت ۱۷ در این جشن‌ها حضور یابند.

رئيس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: بیش از ۶۰ جشن با محوریت موکب‌ها و مشارکت مردم در سطح محلات به مناسبت نیمه شعبان برگزار می‌شود.

چوبینی ادامه داد: در روز نیمه شعبان یکشنبه ششم اسفند، مراسم شادی‌پیمایی "حماسه حضور برای ظهور" از ساعت ۱۰ صبح  به صورت میدانی با پیاده‌روی از سمت میدان شهدا به سمت حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود که در این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین ماندگاری به عنوان سخنران، حسین سیب سرخی مداح و مهران رجبی به عنوان مجری برنامه حضور خواهند داشت.

معاون فرهنگی شهرداری شیراز اضافه کرد: در روز ۵ و ۶ اسفندماه مراسم جشن نیمه شعبان در محل مسجد تاریخی وکیل شیراز با حضور مهمان ویژه برگزار می‌شود.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد