hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > اصلاح‌طلبان به ما می‌گفتند چماقدار در حالیکه خودشان از سفارت آمریکا بالا رفتند/ در دوره میرحسین موسوی مساوات حاکم بود/اصلاح‌طلبان سواد ندارند

اصلاح‌طلبان به ما می‌گفتند چماقدار در حالیکه خودشان از سفارت آمریکا بالا رفتند/ در دوره میرحسین موسوی مساوات حاکم بود/اصلاح‌طلبان سواد ندارند

حسین الله‌کرم، دبیرکل حزب رزما گفت: اصلاح‌طلبان مدتی به ما می‌گفتند چماقدار و کف خیابانی، در حالیکه خودشان از سفارت آمریکا بالا رفتند و بعد گفتند اشتباه کردیم. البته که کف خیابانی بودن برای ما افتخار است.

حسین الله‌کرم، دبیرکل حزب رزما در یک مناظره انتخاباتی شرکت کرد. 

به گزارش ایسنا، بخش‌های مهم اظهارات او را در این مناظره در ادامه می‌خوانید: 

 

  •  اصلاح‌طلبان مدتی به ما می‌گفتند چماقدار و کف خیابانی، در حالیکه خودشان از سفارت آمریکا بالا رفتند و بعد گفتند اشتباه کردیم. البته که کف خیابانی بودن برای ما افتخار است.
  • در مورد انتخابات ما تا کنون در دو دوره تاریخی با کاهش مشارکت مواجه بودیم. دوره اول انتخابات ریاست‌جمهوری دوم هاشمی رفسنجانی بود که او با حدود ۵۰ درصد رئیس‌جمهور شد که عدد پایینی در آن زمان بود و دوره دوم کاهش مشارکت هم در انتخابات‌های ۹۸ و ۱۴۰۰ بود که نرخ مشارکت هر کدام به ترتیب ۴۳ و ۴۹ درصد ثبت شده است. ریشه کاهش مشارکت هر دو دوره مسائل اقتصادی است.
  • دوره اول سال‌های جنگ اقتصاد منطق نداشت و فرهنگ و اجتماع اقتصاد را هدایت می‌کرد و شاهد حذف‌شدگی اقتصاد بودیم و وفاداری و دوستی در جامعه پررنگ‌ترین جریان بود. در آن دوران میرحسین موسوی نفت را می‌فروخت و با منابع حاصل از آن، کوپن توزیع می‌کرد و نوعی مساوات حاکم بود و تمام اقدامات با انگیزه‌های غیرمادی انجام می‌شد.
  • در دهه ۷۰ اصلاح‌طلبان بلاهای بسیاری سر حاشیه‌نشینان آوردند. وقتی احمدی‌نژاد آمد ما از او استقبال کردیم. در دور اول ریاست‌جمهوری احمدی‌نژاد، به ما ۴۵ دلار یارانه داده می‌شد و زندگی‌مان تغییرات بسیاری کرد، اما چون ساختار اقتصادی غربی بود، در ادامه دلار به ۳۳۰۰ تومان رسید و یارانه به حدود ۱۳ دلار کاهش یافت.
  • اساسا اصلاح‌طلبان سطح علمی ندارند. نتیجه برجام ظریف دو و سه برابر شدن دلار بود، اما امیرعبداللهیان که به گفته شما زبان انگلیسی نمی‌داند، این کشور را حفظ کرده است.
  • با شکست برجام و دو برابر شدن تحریم‌ها، مشکلات معیشتی بسیاری ایحاد شد و مشکلات اقتصادی امروز هم نتیجه عملکرد دولت روحانی است.
  • تورم دوران روحانی ۶۰ درصد بود و الان ۳۹.۵ درصد است. رشد اقتصادی صفر، رشد نقدینگی ۴۳ درصد، کسری بودجه ۳۰۰ همتی و خزانه منفی ۴۶ همتی همه تنها اندکی از وضعیت اقتصادی کشور در دولت روحانی است.
  • اعتماد مردم به شما اصلاح‌طلبان از بین رفته است. شما اصلاح‌طلبان به نفعتان است به دامان ملت بازگردید. اکنون اصلاح‌طلبان به دلیل غربگرایی تمام شده‌اند. 

منبع: etemadonline-652458

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد