hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > پهلوان: اگر لیگ نیمه‌کاره بماند، در حق برخی تیم‌ها ظلم می‌شود

پهلوان: اگر لیگ نیمه‌کاره بماند، در حق برخی تیم‌ها ظلم می‌شود

احسان پهلوان هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: نیمه‌کاره ماندن بازی‌های لیگ برتر اتفاق خوبی نیست و امیدوارم مسابقات این فصل به اتمام برسد.
احسان پهلوان ، در ارتباط با تعطیلی بازی‌ها لیگ برتر اظهار داشت: تحمل این شرایط خیلی سخت است، در اسفندماه بازی‌ها به اوج هیجان رسیده بود که به یکباره شیوع ویروس کرونا همه چیز را تغییر داد. ما در حال حاضر به‌صورت انفرادی تمرین می‌کنیم و کادر فنی ذوب‌آهن هر دو هفته یک‌بار  تمرینات را تغییر می‌دهند. فعلا که با این شیوه جلو می‌رویم، ما به باشگاه تعهد داریم و باید وظایف خودمان را به بهترین شکل انجام دهیم.
هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص اینکه آیا موافق تعطیلی قطعی بازی‌ها است، تاکید کرد: 9 هفته به پایان لیگ باقی مانده و اگر بازی‌ها نیمه‌کاره بماند در حق برخی تیم‌ها ظلم خواهد شد. من معتقدم که می‌توان بازی‌ها را به صورت فشرده و در شش هفته به پایان رساند، هر چند که بهبود این شرایط هم بسیار مهم است. امیدوارم این بیماری هر چه زودتر ریشه‌کن شود تا بازی‌ها هم ادامه پیدا کند.
پهلوان در پاسخ به این پرسش که «آیا در صورت نیمه کاره ماندن لیگ برتر، تعیین تیم قهرمان منطقی است؟» تصریح کرد: من معتقدم که نباید لیگ نیمه کاره بماند، اگر بازی‌ها برگزار شود خیلی بهتر است و خیلی‌ها دوست دارند تکلیف تیم‌ قهرمان، سهمیه آسیایی و تیم‌های سقوط کننده مشخص شود. فقط امیدوارم این بیماری هر چه زودتر تمام شود تا بازی‌ها نیز ادامه پیدا کند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد