درباره ما نسخه آزمایشی | سه شنبه، 2 تیر 1405

کد: 302351 | 02 اسفند 1402 ساعت 12:23

واکنش نوکیا به گوشی‌های تقلبی در بازار ایران

در نامه ای که از سوی وکیل شرکت نوکیا در ایران به معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات رادیویی نوشته شده آمده که یک شرکت ایرانی با استفاده غیرمجاز از علامت تجاری مشهور NOKIA اقدام به عرضه گوشی هایی با علامت مذکور کرده است.
واکنش نوکیا به گوشی‌های تقلبی در بازار ایران


نماینده رسمی نوکیا در ایران اعلام کرد، این شرکت در حال حاضر هیچ مجوزی برای تولید تلفن همراه نوکیا در ایران به هیچ شرکتی نداده است و وارداتی هم به ایران ندارد.

در نامه ای که از سوی وکیل شرکت نوکیا در ایران به معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات رادیویی نوشته شده آمده که یک شرکت ایرانی با استفاده غیرمجاز از علامت تجاری مشهور NOKIA اقدام به عرضه گوشی هایی با علامت مذکور کرده است.

هیچ ارتباطی میان این شرکت و نوکیا وجود نداشته و نتایج آزمایشگاه نوکیا نشان می‌دهد محصولات تقلبی و فاقد استانداردها و تکنولوژی بوده است‌ لذا خارج از خدمات پس از فروش و حمایت‌های نوکیا هستند.

منبع: دنیای اقتصاد

منبع: faradeed-177750



عکس خوانده نمی‌شود