hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > آقای نامزد از انتخابات تا کرونا

آقای نامزد از انتخابات تا کرونا

شخصیت کمدی «آقای نامزد» در ایام انتخابات و پس از آن در ایام شیوع ویروس کرونا در سیمای قم با زبان طنز به بیان نکات مهمی پرداخت و توانست تاثیر بسیاری روی مخاطبان بگذارد.
 رویداد ایران_سمانه سادات فقیه سبزواری: «حبیب ملوک»، «آقای نامزد» و «خانوم جان» شخصیت‌های معروفی هستند که با هنرنمایی شهاب الدین نیازمند در سیمای مرکز قم توانست مخاطبان بسیاری را با خود همراه کند. برخی آیتم‌های طنز او در ایام انتخابات و ایام شیوع کرونا در قم توانست از بین بسیاری از برنامه‌های استانی گوی سبقت را برباید و مخاطبان بسیاری را در کشور و خارج از مرزهای کشور با خود همراه کند. در همین راستا خبرگزاری فارس گفت و گویی را با این هنرمند توانا ترتیب داده است.
   
  یکی از شخصیت‌هایی که بین مردم بازتاب داشت شخصیت آقای نامزد بود. این شخصیت چگونه شکل گرفت؟
  در ایام انتخابات که قرار گرفتیم به درخواست بهنام خدامی یکی از تهیه کنندگان خوب سیمای قم و معاونت فضای مجازی این موضوع پیشنهاد شد و متن نمایشی را تنظیم و سپس اجرا کردم که استقبال خوبی هم از سوی مردم صورت گرفت. آقای نامزد برخی عادات ناپسندی را که وجود داشت با زبان طنز گوشزد می کرد.
   
  آقای نامزد پس از شیوع ویروس کرونا هم فعال بود، راجع ادامه ماجراهای این شخصیت بیشتر توضیح بدهید؟
  با شیوع ویروس کرونا سعی شد برخی عادات غلط را که از سوی اشخاص مختلف گاها صورت می گرفت به چالش بکشیم. به طور مثال برخی معتقد بودند که چون حال عمومی خودشان خوب است برای رفتن به سفر مشکلی وجود ندارد و برای کسی هم مشکلی پیش نمی‌آید که آقای نامزد همین موضوع را به چالش کشید.
   
  آقای نامزد چه هدفی را دنبال می‌کرد و تا چه اندازه توانست در جامعه موثر واقع شود؟
  ابتدا آقای نامزد برای آگاهی بخشی و بالا بردن سطح آگاهی مردم در انتخابات به صحنه آمد و به وعده و وعید انتخاباتی پرداخت اما با شیوع ویروس کرونا سعی داشتیم با شخصیت آقای نامزد به بحث ماندن در خانه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بپردازیم و این مباحث را به چالش بکشیم که استقبال بسیاری از سوی مردم صورت گرفت.
  
   
  مشکلاتی که پس از شیوع کرونا در کشور گریبانگیر قم شد را بخاطر دارید، شخصیت آقای نامزد در این ارتباط هم برنامه ای داشت؟
  قم هراسی مسئله ای بود که مردم خونگرم قم را ناراحت کرده بود و برای ما هم که از هنرمندان این شهر هستیم نیز ناراحت کننده بود بنا براین آقای نامزد در این زمینه نیز نقش آفرینی کرد که به همه مخاطبان بگوید منشاء شیوع کرونا از قم نبوده است.
   
  نقش حبیب ملوک شخصیت دیگری است که هرشب در برنامه پلاک 16 در سیمای قم روی آنتن می‌رود. راجع این شخصیت نیز برایمان بگویید؟
  با نقش حبیب ملوک در برنامه پلاک ۱۶ دوسالی هست که در خدمت مردم فهیم شهرم هستم و مسائل و مشکلات روز جامعه را با زبان طنز مطرح می‌کنم که این شخصیت را نیز مردم دوست دارند.
   
  حبیب ملوک پلاک 16 به چه صورتی در ایام شیوع کرونا با مردم همراه شد؟
  در دوران شیوع کرونا باز هم دوستان برنامه ساز در معاونت سیما و تهیه کننده پلاک 16 آقای بیک محمدی دست به کار شدند و پیشنهاد کردند که شخصیت حبیب ملوک در این زمینه ورود کند و در همین راستا نیز در این برنامه با رویکردی آموزشی و طنز به بیان مطالب مربوط به کرونا پرداختیم تا ضمن ترویج فرهنگ ماندن در خانه ساعتی خوشی را برایشان رقم بزنیم.
  
   
  حبیب ملوک در یکی از برنامه‌های پلاک 16 نسبت به یکی از آقا زاده‌ها خرده گرفت و با زبان طنز از برخی گفته‌های ایشان انتقاد کرد. پس از این ماجرا چه شد که حبیب ملوک در همان برنامه عذر خواهی کرد؟
  قرار نبود به کسی توهینی صورت بگیرد و از طرفی در فرهنگ ما نیز عذر خواهی کردن بسیار سفارش شده است. شخصیتی که با ایشان در برنامه پلاک 16 شوخی صورت گرفت از طنز ما ناراحت شده بود که در همان برنامه از وی عذرخواهی کردیم.
   
   جُنگ «شهاب شو» نیز از سوی شما اجرا شد راجع این برنامه برایمان بگویید؟
  در روزهای پیش از نوروز به فکر برپایی یک جُنگ شادی برای حفظ روحیه مردم در خانه افتادم و با دوستانم در میان گذاشتم و همه لبیک گفتند و برنامه جُنگ «شهاب شو» اتفاق افتاد.
   
  جُنگ «شهاب شو» برنامه ای شخصی بود، چقدر هزینه برای تولید این برنامه صورت گرفت؟
  همه عواملی که در تولید«شهاب شو» حضور داشتند با روحیه جهادی و بدون چشم داشت مالی با حداکثر توان برای شاد کردن مردم در منزل به میدان آمدند  در همین راستا عزیزانی نیز به عنوان اسپانسر جوایز به صورت خود جوش ابراز تمایل به پرداخت جوایز کردند که همین امر ما را برای ادامه این برنامه دلخوش‌تر کرد که از همه آنان تشکر و قدردانی می‌‌کنم.
   
  جُنگ «شهاب شو» تا چه میزان موفق عمل کرد؟
  این کار توانست در هر بار اجرا نزدیک به یک هزار بازدید کننده داشته باشد که در کل مدت یک ساعت ما را به تناوب دنبال می‌کردند و از  زحمات دوستانم که در تولید این برنامه با من همراه بودند تشکر می‌کنم. به نظرم این برنامه توانسته بود مخاطب پسند باشد که جای خرسندی دارد.
   
  از «خانوم جان» بگویید؟
  خانوم جان نیز یک تیپ برای اجراهای استیجی است که با این شخصیت نیز توانسته‌ام چندین اجرای موفق در کنار مجریان به نام کشوری مانند پیمان طالبی، نیما کرمی، علی ضیاء و سید کاظم احمد زاده داشته باشم.
   
  چه سخنی با مردم دارید؟
  برای مردم کشورم به ویژه مردم استان قم قلبم می‌تپد و امیدوارم به زودی این بیماری همه گیر که جهان را با خود درگیر کرده و خانواده‌های بسیاری را به داغ عزیزانشان نشانده است ریشه کن شود و همراه قدردانی از کادر سلامت که تلاش بسیاری برای ریشه کن شدن این ویروس داشتند، جشن شادی بگیریم و از دوباره با هم بودن لذت ببریم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد