hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > سریال قلع‌و‌قمع شبانه درختان در تهران؛ چرا نهادهای مرتبط سکوت کردند؟

سریال قلع‌و‌قمع شبانه درختان در تهران؛ چرا نهادهای مرتبط سکوت کردند؟

روزنامه فرهیختگان نوشت: عکس منتشر شده با نام قطع درختان پادگان ۰۶ ارتش ابتدا به نام پادگان لشگرک منتشر شد، اما مشخص شد این عکس مربوط به این پادگان اما واقع در خیابان پاسداران تهران است. جدای از اینکه مشخص نیست این اتفاق برای چه افتاده‌ و تنه این درختان به چه منظوری و کجا رفته‌اند؟

روزنامه فرهیختگان معمای قلع‌و‌قمع شبانه درختان خیابان پاسداران را بررسی کرده است. 

به گزارش فرهیختگان، بخش‌های مهم این گزارش را در ادامه می‌خوانید: 

 

  •  روز گذشته دو عکس به اسم پادگان ۰۶ ارتش که نشان از تفاوت حجم درختان داشت در فضای مجازی منتشر شد که با واکنش‌های زیادی همراه شد. بسیاری از افراد به‌خصوص در شبکه‌های اجتماعی خواهان رسیدگی به این ماجرا بودند که چرا درختان پایتخت با وجود نیاز مبرم به درخت برای کنترل آلودگی هوا همچنان بی‌سر‌و‌صدا قلع و قمع می‌شوند 
  • حتی شهرداری تهران نیز پاسخی برای این موضوع ندارد. سریال قلع و قمع درختان در پایتخت گویا همچنان به‌دلیل نداشتن پاسخگوی مشخص بی‌سروصدا ادامه دارد، اما چرا؟
  • عکس منتشر شده با نام قطع درختان پادگان ۰۶ ارتش ابتدا به نام پادگان لشگرک منتشر شد، اما مشخص شد این عکس مربوط به این پادگان اما واقع در خیابان پاسداران تهران است. 
  • تطبیق این دو عکس به‌خوبی نشان می‌دهد از تعداد درختان این پادگان از آبان‌ماه امسال تا بهمن‌ماه به‌طرز قابل توجهی کاسته شده‌ است. جدای از اینکه مشخص نیست این اتفاق برای چه افتاده‌ و تنه این درختان به چه منظوری و کجا رفته‌اند؟

منبع: etemadonline-652141

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد