hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > فرصت تعامل بیشتر روابط ‌عمومی‌ها با رسانه‌ها در نمایشگاه رسانه‌های ایران

فرصت تعامل بیشتر روابط ‌عمومی‌ها با رسانه‌ها در نمایشگاه رسانه‌های ایران

مهدی پیرهادی»، مدیر روابط‌عمومی ستاد اجرایی بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران در گفت‌وگو با ستاد خبری این نمایشگاه گفت: نمایشگاه رسانه‌های ایران تفاوت بزرگی که با دوره‌های قبل دارد این است که صرفاً روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها در آن حضور ندارند بلکه نگاه جدیدی به مقولۀ رسانه داشتیم و در این دوره رسانه‌های نوین نیز حضور دارند.

وی افزود: رسانه‌های نوین و دانش‌بنیان هم‌چنین انسان-رسانه‌ها امسال در نمایشگاه حضور دارند، همچنین فضایی را برای حضور روابط‌عمومی دستگاه‌های مختلف اجرایی کشور اختصاص دادیم و برای اولین‌بار است که در نمایشگاه رسانه‌ها روابط‌عمومی‌ها نیز حضور دارند.

مدیر روابط‌عمومی ستاد خبری نمایشگاه رسانه‌های ایران هم‌چنین عنوان کرد: نگاه ما به روابط‌عمومی‌ها این‌طور نیست که صرفاً یک پل ارتباطی بین رسانه‌ها و سازمان متبوع خود هستند بلکه یک رسانۀ تولید خبر و محتوا انجام می‌دهند به‌همین‌منظور از آن‌ها به‌طور مستقل در نمایشگاه رسانه‌های ایران دعوت کردیم.

پیرهادی هم‌چنین اعلام کرد: ما در نمایشگاه رسانه‌های ایران از مدیران روابط‌عمومی سراسر کشور دعوت کردیم تا در نشستی که امروز برگزار شد گرد هم بیایند و در این نشست تخصصی حدود ۲۰۰ نفر از مسئولان روابط‌عمومی‌ها شرکت داشتند و در این دورهمی فضای پیش روی رسانه و روابط‌عمومی‌ها بررسی شد.

وی هم‌چنین گفت: مباحث مهمی همچون استفاده از هوش مصنوعی در فعالیت روابط‌عمومی‌ها، مدیریت بحران هم‌چنین استفاده از ظرفیت رسانه‌های حاضر در نمایشگاه رسانه‌های ایران و تعامل بیشتر با آن‌ها در نشست تخصصی روابط‌عمومی‌ها مطرح شد و هدف ارتقا فعالیت رسانه‌ها براساس ابزار امکانات جدید فناوری‌های نوین بود.

پیرهادی یادآور شد: نقش روابط‌عمومی‌ها در گذشته محدود بود و در دهۀ گذشته آنها به سبک نوین حرفه‌ای کار خود ارتقا یافتند و هم‌اکنون به لحاظ جایگاه سازمانی نیست در سطح معاون وزیر در وزارتخانه‌ها مشغول فعالیت هستند و این نشان می‌دهد که آن‌ها از جایگاه تریبون سازمانی خارج می‌شوند و وارد زیست جدید خود می‌شوند.

بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران، که از دیروز (یک‌شنبه، ٢٩ بهمن) آغاز شده، تا چهارشنبه، دوم اسفند در مصلی امام خمینی(ره) برپا خواهد بود.

 

منبع: sharghdaily-919644

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد