hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > کمبود ماسک در قم جبران می شود

کمبود ماسک در قم جبران می شود

استاندار قم با اشاره به فراهم بودن امکانات و شرایط لازم برای مبارزه با بیماری کرونا در این استان، گفت: از نظر تامین تجهیزات پزشکی و مایحتاج بیمارستانی مشکلی نداریم، و ارائه خدمات در بهترین سطح صورت می گیرد.
به گزارش رویداد ایران_قم،بهرام سرمست روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از واحدهای تولید کننده اقلام بهداشتی در شهرک صنعتی شکوهیه قم در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار داشت: در موضوع مدیریت بحران کرونا چند بخش از جمله درمان مورد توجه است.
 وی همچنین بهداشت را مهمترین بخش مدیریت کرونا عنوان کرد، و افزود: دراین خصوص اقلام بهداشتی شامل ماسک و لباس بیمارستانی با توجه به سیاست‌هایی که در استان در پیش گرفته شد، در شهرک شکوهیه تولید می‌شود.
 صنعتی شکوهیه قم در ۱۲ کیلومتری محور قدیم قم - تهران واقع‌ شده و در این شهرک واحدهای مختلف شیمیایی، فلزی، نساجی، برق الکترونیک، غذایی و کانی غیرفلزی فعال است.
 استاندار قم گفت: بخشی از این واحدها که از قبل این اقلام را تولید می کردند، را تقویت نموده و برخی دیگر که خط تولید خود را تغییر دادند، نیز مشکل تامین مواد اولیه و بازار فروش را برطرف کردیم.
 وی گفت: تولیدهای این واحدها از کیفیت بسیار عالی برخوردار است، و امیدواریم نیازمندی های استان را رفع کنند.
 استاندار قم یادآور شد: درحال حاضر میزان تولید، گان بیمارستانی از سطح استانی فراتر می رود و می‌توانیم، این محصول بهداشتی را به استان‌های دیگر نیز صادر کنیم.
 سرمست افرود: از ابتدای شیوع کرونا تلاش کردیم در تامین اقلام بیمارستانی مشکلی در قم وجود نداشته باشد، و مواد ضد عفونی کننده و شوینده را به میزان کافی تامین کنیم.
 وی اذعان داشت: مقداری در تامین ماسک کمبود داریم که درصدد جبران آن هستیم.
 استاندار قم همچنین در پاسخ به سئوالی در خصوص تصمیم های صورت گرفته برای تعطیلی حرم حضرت معصومه (س) و مسجد جمکران، یادآور شد: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا تعطیلی این اماکن تا نیمه اردیبهشت تمدید شد، و برای بعد از این تاریخ نیز به اقتضای شرایطی که بیماری کرونا دارد، تصمیم گیری خواهد شد.
 وی همچنین با بیان اینکه بیمارستان‌های قم به لحاظ کمک خیران مورد حمایت و پشتیبانی قرار دارند، بیان کرد: یکهزار میلیارد ریال نیز از دولت اعتبار گرفته شده که در جهت پاسخگویی به مطالبهها استفاده گردد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد