hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > توزیع 300 هزار ماسک سه لایه در داروخانه های قم

توزیع 300 هزار ماسک سه لایه در داروخانه های قم

معاون دادستان عمومی و انقلاب قم گفت: توزیع ماسک در داروخانه ها در چند مرحله انجام می شود که در نخستین مرحله 300 هزار ماسک در داروخانه ها توزیع خواهد شد.

به گزارش رویداد ایران_قم، حمزه زارعی بعد از ظهر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران از توزیع ماسک در داروخانه های قم با نظارت دادستانی خبر داد و اظهار کرد: 300 هزار ماسک از طریق داروخانه ها از امروز عصر توزیع می شود.

وی با تبیین قیمت مصوب برای عرضه ماسک در داروخانه های قم، تصریح کرد: به ازای هر نفر 5 عدد ماسک در داروخانه ها به قیمت هر عدد 800 تومان از ساعت 17 عصر به متقاضیان ارائه می شود.

معاون دادستان عمومی و انقلاب قم با بیان اینکه 300 هزار ماسک ذکر شده که از امروز توزیع می شود، برای مرحله اول توزیع ماسک از طریق داروخانه ها است، گفت: تا چند روز آینده نیز مرحله دوم توزیع عمومی ماسک آغاز می شود و این روند برای مراحل بعدی نیز پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه توزیع عمومی ماسک و محصولات بهداشتی از طریق فروش اینترنتی نیز همچنان ادامه دارد، عنوان کرد: به ازای هر خانوار یک مرحله ماسک به متقاضیان داده می شود.

زارعی با اشاره به افزایش میزان تولید در استان و تقاضای مردم برای تامین ماسک مورد نیاز بیان کرد: به ازای هر کد ملی از امروز امکان خرید به صورت اینترنتی فراهم شده است.

معاون دادستان عمومی و انقلاب قم خاطرنشان کرد: لیست داروخانه هایی که با نظارت دادستانی مجاز هستند نسبت به فروش ماسک اقدام کنند نیز از طریق دانشگاه علوم پزشکی اعلام می شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد