hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > خبرگان تقویت رهبری است؛ وظیفه ما اجرای فرامین رهبرانقلاب است

خبرگان تقویت رهبری است؛ وظیفه ما اجرای فرامین رهبرانقلاب است

عضو کمیسیون تحقیق مجلس خبرگان رهبری گفت: خبرگان تقویت رهبری است. اینکه مقام معظم رهبری در تمام ابعاد عالی درخشش می‌کند و عالی تصمیم‌گیری می‌کند، وظیفه ما این است که ایشان را تقویت کنیم و فرامین‌شان را به مرحله اجرا بگذاریم.

آیت الله توکل، یک کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان رهبری و عضو فعلی این مجلس می گوید:  خبرگان تقویت رهبری است. اینکه مقام معظم رهبری در تمام ابعاد عالی درخشش می‌کند و عالی تصمیم‌گیری می‌کند، وظیفه ما این است که ایشان را تقویت کنیم و فرامین‌شان را به مرحله اجرا بگذاریم.

به گزارش انتخاب بخش هایی از گفت و گوی توکل را در ادامه می خوانید:

 

  • وظایف ما را قانون تعیین کرده است. در خبرگان چند کمیسیون داریم، افراد نام‌نویسی می‌کنند، طبق رأی‌گیری انتخاب می‌شوند و من در «کمیسیون تحقیق» هستم. کار عمدۀ کمیسیون تحقیق بر اساس اصل 111 قانون اساسی، نصب و عزل و دقت در کار رهبری است.
  • آنچه که الان باید مورد بررسی قرار گیرد حفظ اصل نظام و حفظ عزت مقام رهبری است؛ این عمده کار است. از آن طرف ما حرف‌های رهبر را گوش می‌کنیم، خط رهبر را می‌گیریم و در بین مردم جا می‌اندازیم.
  • در کمیسیون های مربوطه در قم، معمولاً سران مملکت را می‌آوریم، وزرا می‌آیند و نکاتی بررسی می شود؛ اگر عیب و نقصی مطرح شود، از آن‌ها جواب می‌خواهیم و راهکار را به آن‌ها نشان می‌دهیم.
  • به هر حال خبرگان تقویت رهبری است. اینکه مقام معظم رهبری در تمام ابعاد عالی درخشش می‌کند و عالی تصمیم‌گیری می‌کند، وظیفه ما این است که ایشان را تقویت کنیم و فرامین‌شان را به مرحله اجرا بگذاریم.
  • افرادی که در خط نظام هستند، اگر اشتباهی داشته باشند مسلماً ما به آن‌ها تذکر می‌دهیم.

منبع: etemadonline-651892

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد