hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > فیلم «بهنام بهزادی» در آستانه اکران آنلاین/«من می‌ترسم» قید سالن سینما را می‌زند

فیلم «بهنام بهزادی» در آستانه اکران آنلاین/«من می‌ترسم» قید سالن سینما را می‌زند

فیلم سینمایی «من می‌ترسم» به کارگردانی بهنام بهزادی پس از شروع اکران آنلانی فیلم سینمایی «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا از جمله نخستین آثار متقاضی برای اکران آنلاین سینماها محسوب می‌شود.
پس از شیوع بیماری کرونا و تعطیلی سه ماهه سینماها، بسیاری اهالی فرهنگ و هنر، مخصوصاً اهالی سینما با مشکلات و چالش‌های فراوانی روبرو شدند، اکثریت تولیدات متوقف شد و از سویی دیگر چرخه اکران به طور کامل از کار افتاد. 
سینما‌های سراسر کشور از اسفند ماه سال گذشته به دلیل شیوع کرونا به مدت سه ماه تعطیلی را تجربه کرده اند و همچنان زمان دقیق و چگونگی بازگشایی آن‌ها در هاله‌ای از ابهام به سر می‌برد. احتمالاتی نسبت به بازگشایی سینماها در عید فطر وجود دارد اما هنوز مشخص نیست که تماشاگران تا چه از این بازگشایی استقبال می‌کنند. 

فیلم «بهنام بهزادی» در آستانه اکران آنلاین/«من می‌ترسم» قید سالن سینما را می‌زند////////////////چهارشنبه

اتفاقی که بدون شک در هنگام اعلام آثار اکران نوروزی سال ۹۹ هیچکس انتظارش را نداشت و باعث شد چرخه اکران سینما در سال جاری با مشکلات فراوانی روبرو شود، چرخه‌ای که همواره منتقدان خود را داشت و بسیاری فیلمسازان از نبود عدالت در آن گلایه می‌کردند.
در این میان «ابراهیم حاتمی‌کیا» بار دیگر پرچم‌دار سینمای ایران بود و در گامی تازه آغاز اکران آنلاین در سینماهای کشور را به علنی با اکران فیلم سینمایی «خروج» به نام خود زد، اتفاقی که به زعم بسیاری از اهالی سینما ریسک بزرگ و البته جسورانه‌ای محسوب می‌شد. 

فیلم «بهنام بهزادی» در آستانه اکران آنلاین/«من می‌ترسم» قید سالن سینما را می‌زند////////////////چهارشنبه

بعد از اکران آنلاین فیلم سینمایی «خروج» و شروع خوب آن در گیشه و همچنین برخورد با عوامل قاچاق این فیلم در روزهای شروعین اکران، دیگر کارگردانان نیز به خود جرات داده و آمادگی اکران فیلم خود در مدیوم سینمای آنلاین را اعلام کردند، فیلم سینمایی «من می‌ترسم» به کارگردانی بهنام بهزادی از جمله نخستین آثار متقاضی برای اکران آنلاین بود. 
فیلم سینمایی «من می‌ترسم» به کارگردانی «بهنام بهزادی» در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به عنوان آخرین فیلم سینمایی در پردیس سینمایی ملت در روز هشتم اکران شد و توانست با استقبال خوبی از سوی اهالی رسانه روبرو شود. 

https://www.digikala.com/mag/wp-content/uploads/2020/02/unnamed.jpg

الناز شاکردوست، پوریا رحیمی‌سام، امیرجعفری، ستاره پسیانی، مهران احمدی، پیام یزدانی، مجید جعفری بازیگرانی هستند که در فیلم سینمایی من می‌ترسم به ایفای نقش پرداخته اند.
در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: «بدیش اینه من وسط کلی شک‌ام که می‌خوام برم یا نه…ولی بدترش اینه که صدبرابرش مطمئنم نمی‌تونم بمونم.»
این فیلم در جشنواره فیلم فجر توانست در سه بخش کاندید دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر باشد، این در رشته های بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین بازیگر نقش مکمل زن و بهترین فیلمنامه نامزد دریافت سیمرغ بلورین از سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر شد. 
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد