hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > سردرگمی سکه بازان بین روند نامتوازن طلا و دلار

سردرگمی سکه بازان بین روند نامتوازن طلا و دلار

اقتصادنیوز: در معاملات نقدی روز قبل بازار ارز،طلا و سکه روند نامتوازنی را تجربه کرد.قیمت سکه در حالی ثبات نسبی داشت که طلای جهانی سقوط کرد.

به گزارش اقتصادنیوز، بررسی روند معاملاتی بازار ارز، طلا و سکه در روز چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه حکایت از حرکت نامتوازن قیمت ها دارد.دیروز در حالی که دلار نوسان صعودی داشت قیمت طلای جهانی سقوط کرد. از سوی دیگر قیمت سکه امامی عصر دیروز در سایت اتحادیه طلا و جواهر نوسان قابل توجهی را ثبت نکرد و با ۳۲ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان بسته شد.

اما چه اتفاقی افتاد که قیمت اونس طلا ارزان شد؟ اونس طلا روز قبل حمایت سطح دو هزار واحدی را از دست داد زیرا سرمایه گذاران بعد از انتشار داده‌های تورم ایالات متحده تصور کردند که فدرال رزرو به فکر کاهش زودهنگام نرخ بهره نیست و همین مسئله منجر به سقوط ارزش اونس طلا شد.

در معاملات پشت خطی سه شنبه شب هم کمتر کسی در موقعیت خرید سکه قرار گرفت و فلز گران بهای داخلی در بازار شبانه هم نوسان خاصی را تجربه نکرد.برخی از معامله گران می گفتند در شرایط فعلی با توجه به ساز مخالف قیمت طلا کمتر کسی حاضر است بی گدار به آب بزند.به این ترتیب این دسته می گفتند که سکه بازان منتظر روشن شدن هوای بازار طلا و از سوی دیگر تعیین تکلیف نرخ دلار هستند.

به عقیده برخی از تحلیلگران سکه در حال حاضر مرز ۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را پیش روی خود دارد و در مقابل اگر مرز ۳۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان را از دست دهد احتمال برگشت تدریجی به کانال ۳۱ میلیون تومان وجود دارد.

منبع: eghtesadnews-628539

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد