hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > خانواده از ارکان مهم تشکیل جامعه قرآنی و اسلامی است

خانواده از ارکان مهم تشکیل جامعه قرآنی و اسلامی است

حجت الاسلام دیلم گفت: سبک زندگی قرآنی و اسلامی در خانواده های طلاب و روحانیون نهادینه می شود. 

حجت الاسلام دیلم در نشست صمیمی خانواده های روحانیون و طلاب اهل سنت با حضرت آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: خانواده های طلاب و روحانیون، جهاد تبیین شرکت در انتخابات را داشته باشند.

وی بیان کرد: ایام گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب فرصت مناسبی برای تقدیر و تشکر از زحمات خانواده های طلاب و روحانیون به عنوان پشتوانه اصلی علما و روحانیون است.
رئیس مرکز اسلامی گلستان با بیان اینکه، حضرت آیت الله نورمفیدی از پیشگامان و رهبران حرکت انقلاب اسلامی در منطقه می باشند، افزود: حضور خانواده های طلاب و روحانیون در راستای قدردانی و تقدیر و تشکر از نگاه وحدت گرایانه نماینده ولی فقیه در استان گلستان و انقلاب اسلامی است. 
حجت الاسلام دیلم افزود: وقتی از طرف آیت الله نورمفیدی در سطح استان و خدمت خانواده های طلاب و روحانیون می رسیم علاقمند به نگاه و اندیشه وحدتی نماینده ولی فقیه در استان گلستان داشته و عرض ارادت و احترام خاصی دارا می باشند.
وی با اشاره به اینکه توجه به خانواده های طلاب و روحانیون مورد توجه دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت و مرکز اسلامی گلستان می باشد، افزود: مرکز اسلامی گلستان متولی مدارس علوم دینی، مساجد و نمازهای جمعه و جماعات اهل سنت استان گلستان است و اقشار ما در دل این مجموعه خانواده های طلاب و روحانیون می باشند که ما وظیفه داریم در موضوع های خدماتی، اردوهای زیارتی و تفریحی، مباحث معرفتی،  بصیرتی و قرآنی بیشتر به خانوده های طلاب و روحانیون توجه کنیم تا شاهد ارتقای اندیشه قرآنی و معنوی آنها باشیم.
رئیس مرکز اسلامی گلستان در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید براینکه، جامعه روحانیت اهل سنت در تمامی عرصه ها هوشیار، آگاه و محکم هستند، بیان کرد: از قول شما در جمع علمای گلیداغ، کلاله و مراوه تپه بیان کردیم که شما علما و روحانیون ترکمن صحرا بگونه ای هوشیارانه در میدان بودید که حضرت آیت الله نورمفیدی در نشست ائمه جمعه اهل سنت استان بیان کردند که علمای ترکمن صحرا باعث آبروی استان گلستان هستند.
حجت الاسلام دیلم همچنین با اشاره به انتخابات نیز گفت: در این برهه از زمان جهاد تبیین خانواده های طلاب و روحانیون، تشویق و ترغیب مردم برای حضور حداکثری در انتخابات باشد.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد