hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > هر رای مردم به مانند تیری بر قلب دشمنان نظام و انقلاب است

هر رای مردم به مانند تیری بر قلب دشمنان نظام و انقلاب است

امام جمعه آق قلا گفت: تفاهم، همگرایی، همدلی، تعامل، همکاری و وحدت مثال زدنی در استان مدیون نگاه وحدت گرایانه و بانی وحدت در گلستان، حضرت آیت الله نورمفیدی است.

آخوند عبدالحی میرزاعلی در نشست صمیمی خانواده های روحانیون و طلاب اهل سنت با حضرت آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: هر رای ما همانند تیری بر قلب دشمنان نظام و انقلاب است و باید با حضور حداکثری در انتخابات نقشه ها و فتنه های دشمنان را نقش برآب کنیم.

امام جمعه آق قلا افزود: وظیفه داریم با حضور پرشور در پای صندوق های اخذ رای، مکر و حیله و نیرنگ دشمنان و فتنه گران را به خودشان برگردانیم.
آخوند میرزاعلی با اشاره به حضور در راهپیمایی 22 بهمن افزود: مردم با حضور باشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن حمایت قاطع خود را از نظامی که برپایه اسلام و قرآن بنا نهاده شده است را عملا و علنا ثابت کردند و باید از آن حفاظت و حراست کنیم و پشتیبان محکمی باشیم. 
وی با تاکید براینکه، استان گلستان رنگین کمان وحدت در کشور است، بیان کرد: تفاهم، همگرایی، همدلی، تعامل، همکاری و وحدت مثال زدنی در استان مدیون نگاه وحدت گرایانه و بانی وحدت در گلستان، حضرت آیت الله نورمفیدی است.
آخوند میرزاعلی افزود: وقتی که در نشست ائمه جمعه کشور حضور داشتیم برخی از علمای دیگر استان ها به وجود آیت الله نورمفیدی غبطه می خوردند و بیان می کردند که اگر شخص عالم و بزرگواری همچون آیت الله نورمفیدی در استان ما بود استان ما هم گلستان می شد و این افتخار بزرگی است که خداوند به ما ارزانی داشته است.
امام جمعه آق قلا با بیان اینکه، وظیفه داریم اتحاد و انسجام خود را بیش از پیش ترویج و تحکیم بخشیم، تصریح کرد: شاعر و عارف نامدار ترکمن ایران زمین مختومقلی فراغی می گوید، اگر چنانچه ما مروج و ترویج دهنده محبت باشیم که یکی از عوامل اتحاد و انسجام اسلامی است، هیچ وقت بهائیت در کسوت وهابیت و بلعکس نمی تواند روح ما را تسخیر کند. 
وی با تاکید براینکه، علما و روحانیون و خانواده های آنان برای مردم الگو و اسوه باشند، افزود: مردم نظاره گر حرکات، حسنات، رفتار، کردار و گفتار علما و خانواده های آنان هستند و باید در این زمینه الگو و سرمشق باشیم. 
آخوند میرزاعلی با بیان اینکه، خانواده ها پشتوانه قوی روحانیت در امر تبلیغ و ترویج دین هستند، بیان کرد: امروز اگر روحانیون و ائمه جمعه و جماعات و حوزه های علمیه برقرار و مستحکم ترویج دهنده علوم دینی و اسلامی هستند به بودن پشتوانه قوی خانواده های آنان بر می گردد.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد